Ahhmm, Ahhhm, hon ska bort..

Godkväll!
Nu är braskamminen tänd här hemma, mysigt med lite värme när man bor ute i "Berga-ghettot" :P Ska snart ner och kolla på filmen "Kingdom of Heaven" om bror min vill slita sig från programmet "Hockeyhjärtan" dvs..vilket kommer bli en tuff uppgift.. :P Själv har jag precis anlänt här hemma efter en snackstund hos Jannesson, mkt trevligt och träffa "my homie" igen, vi babblade på om allt möjligt, konstiga killar, galna bilturer, heybaberiba immitationer, hur dåliga alla föräldrar är på att välja godis osv, lite gott och blandat blev det dvs.. :) 
Sen kollade vi lite på andra avenyn och rapport, haha vaddå pensionärer.. ;)
Men gracis Emma för kvällen, I like you homie, eller som vi säger: "Keep it ganstaah" asså fy vilka töntar vi är egentligen, men vi gilla're..nu tror alla att vi är värsta wannabe-ghetto-gansters, men vi driiver ju bara lite.. ;) don't take us serious.. :P ok nu lämnar vi det där va..

image377
Orlando i Kindom of Heaven..

Men nu ska jag väl gå ner och koka mitt vanliga kvällste och skala lite apelsin, sen ska jag tvinga bror att äta chokladpudding..
Och till min ENORMA besvikelse var det inte Wallander ikväll..istället har det pressat in en extra sändning av bingolotto!? Hur kan det göra såhär mot mig! :O Skandal..

Hej'råå! :D

Kommentarer
Postat av: Erika !

Ja, jag får gå på en sån kurs och sen då jävlar ska du få se på tallriks kastning ;)
Så bered dej på en utmaning sen!
Ja, ofcourse kan du få låna min kylis. Men kom ihåg att natta honom en gång i timmen så att han inte försöker slita sig av och ramla nerfrån himlen.. :)
Haha, du har rätt. Hellre två marsvin än två resor - neeedröstad anna ;)

2008-03-24 @ 09:44:53
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Sranje

sv: Serbien och montenegro =). Haha, ska köpa tröjan så fort som möjligt!

2008-03-24 @ 11:43:59
URL: http://sraanje.blogg.se
Postat av: emma

haha, dude, im dead serious about tha ganstahh thang ;)

2008-03-24 @ 13:44:53
Postat av: Anabanana :D

Haha Oh gaash I'm sorry dude, keep it poppin.. ;)

2008-03-24 @ 17:07:13
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0