Äppel päppel piron paron

Alltså jag är inte på mitt bästa humör just nu...
Ingenting går som det ska.. :/ Datan går i 0,5 km i timme och nästan varje gång som det äntligen laddat klart kommer det upp en tråkig och grå sida där det ska stå: "Webbsidan kan inte visas" dude, that sucks.. :S Min data ska ALLTID börja krångla på kvällen, vet inte vad som är problemet..sen min mobil då?? Den totalt VÄGRAR att skicka iväg sms...suck på tekniska manicker, vem uppfann sån skit? Jag menar varför ska man ens ha dem om de bara pajar och slutar fungera stup i kvarten, funderar på att bojkotta allt som har med teknik att göra, köpa mig en stuga i skogen och leva som en gammal luffare, mm sounds great...fast lite sällis skulle man inte tacka nej till förstås.. :P

Precis kollat klart på Onsdags-måstet, nämligen Top Model, det är grymt underhållande faktiskt! :) Hehe och jag blev så road av att se Tyra sur idag när en av tjejerna bestämde sig för att lämna tävlingen: "Det är det mest oattraktiva jag vet, när man ger upp!" medgav Tyra lite småsurt, haha in you're face Ebony.. :P Fortsättning följer nästa vecka! :D Och vet ni vad! Prison Break har premiär igen den 31 Mars, äntligen börjar dramatiken igen och heta fångar i äckligt svettiga t-shirtar, men men.. ;P

image345
Man klagar inte.. ;)

Nu nös min katt så högt att jag höll på att flyga av stolen..
Imorgon är det skola, får se om jag orkar att gå hela dagen, men jag tar det som det kommer.. :)
Ska iaf först och främst möta upp Fredrik vid Liljeholmen, för vi ska köpa glass på konsum för att sedan äta det med pannkakor, MUMS.. :D inte för jag vet om den "rikemans-sonen" bjuder mig på glass, but I hope so! ;D

Sweet Dreams To All Of You! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0