Är det fest eller?

Så var det Söndag...
Känns så HIMLA skönt att det inte är skola imorgon, en hel veckas lov väntar, halleluja moment! :D
Hela morgonen har jag i princip ägnad åt att busa med Cameron, hehe, jag jagade honom runt stolar och bord, han tyckte det tydligen var askul (om jag var honom skulle jag gömma mig av rädsla :P) skrattade med sitt härliga skratt..
Sen har vi kollat på en MASSA filmer, Cameron kunde nämligen inte bestämma sig, första kom han ner med Alladin, Araaaabiska naaaaatt, älskar den filmen, men det visade sig att jag var mer intresserad än honom att se på alla disneyfilmer, sen bytte han till Pinocchio, sen till de 101 dalmatinerna, sen Svärdet i stenen, som pappa sa: Han verkar mest tycka det är kul att trycka in banden i videon..hehe I think so to.. :P
Men till sluta hittade han sin favorit, guess who? Jomen SJÄLVKLART Nemo, som han "aldrig" sett förut.. ;) Han blev helt till sig och ba: NEMOOOO, NEMOOOO, NEMOOOOO!! Så nu har man sett den också.. :) Gud va härligt barnslig man känner sig, men jag gilla're.. :)
Snart blir det lite lunch har, sen drar man till stallet och finally Friskis, ska köra för "Peo" ni vet han i vintergatan.. ;) neråå men de är grymt lika, ett av Emmas och mina påhittiga smeknamn.. :P

266744-374
Cam kollar på Nemo! (kolla in den koncentrerade blicken)

266744-375
Han håller hårt om favoritfilmen.. :P

266744-373
Bror och Cam..

Tjohopp från lilla mig..

Kommentarer
Postat av: jenna

tack för kommentareen!

ja gillar kött , så jag tar lätt biffen ; )

2008-03-23 @ 11:26:02
URL: http://gucciime.blogg.se
Postat av: Lexie!

fyfan vad söt bebis!

2008-03-24 @ 14:25:13
URL: http://lexies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0