Äta bullish och bli lite mullish.

Ok, det här är inte bra..
Har precis vart ute på en promenad, ingen trevlig en för den delen, utan hejdundrans va plaskigt och blött det var i skogen, ett tag blev jag så irriterad av att halka hela tiden så jag var tvungen att slänga ur mig en svordom, tror att det blev: Men helvetes jävla plask!! måste vårda språket lite kanske..
Iaf det jag ville komma till var att jag right know känner mig lite hängig, ni vet öm i ryggen, slemmig i halsen m.m..BLÄ jag ska fasen träna imorrn, NU måste jag verkligen köra te-drickning hela kvällen.. :) Fast då lär det väl bli översvämmning på toan så kanske inte, tänker inte slösa bort pengar på någon värdelös rörmokare som drar åt en skruv och sedan drar.. ;P

image408

Åhh nu doftar det bullar i hela huset, vi är inne i ett "baka-bullar-stim" härhemma förstår ni, men det är väl inget negativt med det eller? ;) Hembakta bullar, finns det någe bättre? Ok...stallbullarna är INTE illa..var ju en tradition förut att mumsa de berömda stall bullarna varje gång men var i stallet och hängde med sitt stall-gäng och skötte sina "sköthästar", VILKA TIDER! :D Man hade grymt skoj varje dag där! Saknar..nu ere bara jag och Emma kvar i stallet av den generationen, alla gick ju och köpte sig egna hästar, men inte vi, vi är trogna ridelever.. ;)
Man hade det verkligen bra när man var mindre, allt var så lekande lätt, nemas problemas och inga bekymmer..Man får väl bara bita ihop och säga Hakuna Matata.. ;)

Nu bli're väl till att smörja in mina händer med den s.k "banan oljan", nu undrar ni säker vad det är?? Jo det är en hand creme som luktar banan, men jag måste ha ett namn för den, konstigt nog innehåller den inga "spår" efter banan.. :S Konstigt endå luktar den äkta Chiquita..Hmmm...

image409
HAHA jusste jag satt och letade efter bilder på min kära data när plötsligt denna bild dök upp framför mina ögon..!? En hejdundrans gammal bild på mig när jag tydligen gjorde en snögubbe på landet..gaaahhh...sen kom jag på att den här bilden har skickats till en kille i Tunisien, what liksom..!?.. :P Aja, gjort är gjort..
En fråga till va f***n har jag på mig?! xD haha..Koolt med snöflingorna iaf..


Ha en fortsatt kanonaaa dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad söt du är!:D Pusshej ÄLSKAR dig

2008-03-29 @ 17:41:40
Postat av: Anabanana :D

Haha tack Emmsing men nej jag tro inte det.. :P Pusshej älskar dääj!

2008-03-29 @ 20:05:02
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0