Ballonger

Tjoooo...!
Det blir bara lite kort om denna dag, för jag har gäster och vill inte vara ohyffsad genom att sitta här å blogga.. :P De som är här är Ante och Kurre, ruuligt! :D
Idag körde vi Afroafrikansk på våran första och enda timme, nämligen idrott.. :) Fast vi var ett helt gäng som kom försent (pinsamt nog), nämligen Sofia, Jenny, Erika, Mona och jag, thank god att man inte kom intrillandes ensam oh ba: "Tjaaaa" så det var iaf positivt, men tunnelbanan var INTE alls kul imorse, strulade som sjutton pga. det snöiga vädret bärgis och jag fick stå och trängas med en unge som satt i vagn och som hade sina leriga skor på mina ben samt en spansk dam som luktade som ungstekt korv.. :P hehe..
Iaf...dansen ägde rum på Workclass gymmet i liljeholmen..och själva dansen då, den var SJUKT kul!! :D Alltså jag blev verkligen överraskad, vill inte sluta, men visst kände man sig lite dum ibland när man kastade runt med händer och fötter som en apa i djungeln, men OJ va SKOJ det va! Och jobbigt också dessutom..
Tror jag ska börja gå på något av dessa pass någon gång i veckan, för seriöst jag är helt såld..! (förlåt om jag tjatar) :) Och Jannesson, nu kan jag fan "shaka" bättre än dig alltså, jag vet att det är jobbigt å ta in, but thats the truth! ;P

image338
Jaa här ser vi så en bild på klassen när vi dansar...hehe...nedåå, men nästa gång undrar jag inte om jag ska köra med sånna kläder alltså, fräckt.. ;)

Jaaa...sen slutade man... :) LYX I know..hehe men jag höll på att dö mitt i lättnaden när de på toaletten, inne i omklädningsrummet började borra på övervåningen med värsta monsterborren.. :O shieet...
Innan jag susade i väg till tunnelbanan följde jag med Sofia in på konsum för hon fick "köpa-glass-behov", hon beskrev det som om hon ville få tillbaka allt fett hon förbränt på dansen... :S:P men jag fick smaka, typ ett "slick", så det gjorde inget.. :)
Innan man kom hem till sin lilla hemstad gjorde man lite ärenden i Täby centrum, vad? nää nää det är TOP SECRET! :D Träffade på Elin med en macka i högsta hugg, hon skulle på någon audition i någon gymnasieskola..good luck to her! :)
Hemma vid 12.30 yeees, men jag vart utelåst för jag hade inte alls tänk på å ta med mig nycklar imorse, så jag satt där på altanen och luffade mig kanske i en halvtimme, innan papi kom till undsättning åt lilla mig, en stackars frysande unge ja...Aldrig har en kopp te smakat godare än vad den gjorde när jag kom in.. :P

Som tack för hjälpen med pappas undsättning följde jag med honom å handlade, fast USCH för den grillade kycklingen som vi fick vänta på i hundra år, annars gick allt priiima, jag upptäckte att jag var väldans bra på att plocka lösviktssallad.. :) sen tiggde jag på mig tuggummi för att stilla mina behov, men det är en annan historia.. :P
Sen har jag vart på Friskis och pumpat med skivstänger å hela köret! :D men jag saknade lilla Emma som var lite hängig idag och var tvungen att skippa träningen...awww krya på dig honey! :D
Sen höll jag på att halka och slå ihjäl mig på hemvägen när jag skulle gå ned för ett par trappor, gaash va det har frusit på! :O

Och vet ni!? idag var det typ jag som stod för middagen härhemma, blev HUR gott som helst, vill ni veta vad mästerkocken bjöd på? Klart ni vill! Färsk pasta blandat med keso, pesto, avocado, oliver och pinjenötter, himmelskt är det rätta ordet! :D

image339
Typ huvudingrediensen i mitt mästerverk till middag, avocado hell thats good! :)

Men nu mina vänner ska jag sova, imorgon blir det ingen skola för min del, utan något helt annat...
Vill inte, jag kommer att dö...tänk att denna dag skulle komma... :( men ha det bra alla goa vänner!

Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lägger man upp youtube video på bloggen ?

2008-03-18 @ 23:31:32
Postat av: Anabanana :D

1: Gå in på som om du ska skapa ett nytt inlägg
2: Tryck fram den valda videon på youtube.
3: Till höger om videon finns det en grå ruta, längst ned i den rutan står det "Embed", texten som finns under "Embed" ska man kopiera.
4: Gå nu tillbaka till "Nytt Inlägg"-sidan
5: Där ska det finnas en markering som det står HTML på, tryck där.
6: Klistra in den kopierade texten från videon där och uppdatera och VIPPS så har du en video på bloggen! :D

Hoppas det hjälpte dig!

2008-03-19 @ 08:58:35
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0