Bang bang orangutang.

Godmorgon..
Jag kunde inte sova inatt, låg bara och tänkte hela tiden samtidigt som min mp3 spelade på hög volym, jomen det kanske var därför.. :P Usch så var regnet tillbaka då, fy vad jag önskar att det skulle vara lika bra väder idag som igår..hmmm... :/ och min bror har blitt "stan-galen" han ska in dit och schteeka idag MED, men med en annan person bara..thank god for that...skoja... ;)
Själv ska man sitta och göra en massa läxor hela dagen :( usch jag orkar inte, på en söndag och allt, jag har hört att söndagar är de s.k. "vilodagarna", så ska man sitta med en bunt läxor och hålla på, nee det borde finnas straff för sånt elakt.. ;) Mitt i allt detta ska man hinna: Gå till stallet och busa med Love som garanterat kommer försöka bita sönder min jacka med sin naffsningar, umgås med Rob and Cam + hinna med ett intensiv pass på Friskis med Emma, om det inte blir ett medel of course.. ;) kan inte dygnet ha 34 timmar istället, god damn it, man hinner ju inte med allt som ska göras.. :O

Nee nu gott folk måste jag göra lite nytta, bädda min säng som ser ut som "a big mess", pussa bror hej då på kinden (ok som ni kanske förstår så överdriver jag en ANING på den punkten, så trevliga är vi inte mot varandra), ta mig på lite normal kläder, istället för pyjamas short och en uråldrig tröja från Eriks fotboll där det står: Matchvärd OCH så måste jag sätta mig ned med läxorna...

Så...Tjingeling på er alla...! ♥

image310
Och ni, jag blev lite betagen av denna bild...läskig..den heter "Fashion Hurts"...
Och ja, det syns verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0