Bedtime

Nu har man fixat över några softish låtar till mp3:en, så nu är det time for bed för min del.. :) Somna in till några grymma beats, finns inge bättre! :D Hoppas jag drömmer en massa härligt, inget tråkigt vill jag drömma om, då kommer jag garanterat vara på dåligt morgonhumör imorgon..det vill mina nära och kära INTE uppleva... :P

Neee imorgon ska man upp vid sisådär 06.30, ingen drömtid direkt men det är iaf bättre än 05.00 på morgonen! :D Blir väl ingen succe det där heller, men med lite frulle i magen och med en varm och skön dusch brukar det alltid funka.. *Nickar*...

Men ni får sova så gott alla pysar så hörs vi imorgon! :D
Wish me good luck in school!

Pussiluss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0