Complicated

Ni kan inte ANA hur seg min dator är right know..haha man kan inte göra annat än å garva åt det.. :P vill helst inskaffa en egen bärbar, men det kan man ju bara glömma å drömma om, hur ska jag ha råd med det liksom? MÅSTE ta tag i jobb nu, before it's too late.. ;)
Jusste, glömde säga förut att jag fick en sann chock i stallet när jag snackade med Mirre, hon trodde jag var 20 bast!? Haha what? Jag som ser galet barnslig ut..men men.. :S :P alltid kul å höra att man ser äldre ut, fast konstigt, i kris ålderna blir det väl tvärtom har jag hört, DÅ vill man se så ung ut som möjligt, börjar färga den gråa utväxten och använder tonvis med anti rynk cremer..HERREGUD jag längtar inte, det måste ju ha en stressfaktor på hundratjugo.. :O

Och OJ va skönt det var att ta en promenad i vårvädret idag, tog en runda i skogen, hoppas innerligt att de inte bygger hus där någon gång i framtiden, det är en riktigt söt liten trollskog.. :) fast gaash va lerigt det var, gled runt som bambi på hal is mellan lervällingarna.. ;) otur att man hade satt på sig sina VITA converse, det var inte direkt vita när jag kom hem, snarare grå prickiga.. :S
Ikväll blir man bänkad framför andra chansen, hoppas Carola INTE kommer vidare, gillar inte hennes tupp-toner som bara ekar genom TV:en, synd bara att Andreas e galet bra men men..
Björn är inte med, triiiist..vem ska man då skratta åt? undrar det..

266744-309
Mina kärnfria vindruvor och....
266744-308
de andras kladdkaka... ;)

Själv ska jag frossa i vindruvor, kärnfria, kan inte bli bättre? Love it, en av de godaste frukterna, ABSOLUT! :D Min lilla familj ska få min kladdkaka som de tjatat så på.. ;) själv kör jag lite healthy saturday.. ;)
Och min bror är lite söt när han vart och shoppat i stan, han är verkligen göö stolt över sina inköp.. ;) Hihi så kul att lyssna på hans analyser: Ok kolla här Anna, vad är snyggast, om man har de här skorna till dessa byxor....eller....de här skorna?? 

Nu har min rygg pajat och jag har fått skavsår i öronen av låten "Is it you" med Cassie.. :S
Puss på er alla..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0