Dagen är räddad! ;)

Gissa hur glad jag blev när min granne lagt ned denna skvallerblaska i min brevlåda, JUBEL! ;D
Jag vet att man inte ska tro på allt som står i dem, but I just love it.. ;) Tihii usch va busig jag känner mig..Som sagt, äntligen lite bra läsning! :D

266744-391

Efter promenaden idag kände jag mig inne i "hälsosamma-Anna-snåret" så jag gjorde mig en egen sallad till lunch bestående av en MASSA vitaminer, varning för vitaminchock helt enkelt.. :P men gott som sjutton, med lite mosat fårost över, hokus pokus.. :)
Fast jag blev inte så glad efter maten när bror upptäckte min gömda tuggummipåse som jag alltid har i säkert förvar i en låda i hallen..inte bra, nu har jag bara två tuggisar kvar.. :( och de lär ju försvinna inom en halvtimme sådär.. :D
Snart ska jag ringa Emmsing, så..

Tjohopp på er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0