Det närmar sig med stormsteg..

Ja, det är inte alls långt kvar till min första resa detta år, ska bli fruktansvärt härligt! :D
Först bär det av till Rhodos i Juni med tjejpolarna, ni vet bara ta det lungt, njuta av solen och värmen, bada i det turkosblå havet med härligt höga vågor och ljummet vatten, sitta på balkongen under kvällen och om man har tur titta på solnedgången.. :) do some dancing moves at night och bara skratta och ha det mys, glömma sina bekymmer och bara vara...kanske en liten tripp upp till bergen och vara med på en Grekisk afton, lära sig lite zorba.. ;)

image371
Åhh va värme och sol, jag SAKNAR!

Sen nu i Oktober bär det av till Sydafrika tilsammans med två små pojkar för att jobba med lejon och andra djur..JAG till SYDAFRIKA liksom!? det är verkligen en dröm som går i uppfyllelse, kan knappt tro det ännu.. :) 
Fast allt hänger på om jag får stipendium eller inte, ååhh va jag hoppas på det! :D
Kan knappt bärga mig, skulle helst vilja slippa Sverige året om, om jag ska vara ärlig, jag och min familj ska banne mig ta och flytta till ett värmare ställe (in my dreams)..
Ingen annan som ska till något spännande ställe?

image372
Tänk att just jag fått turen att få åka till Sydafrika..är jag värd det?

Nu ska jag drömma om solen och värmen.. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken härlig sommar du kommer att få , vad avis jag blir :) vad coolt att åka till sydafrika ! men jag ska ju också resa bort i sommar så jag ska inte klaga :) glad påsk föresten !

2008-03-23 @ 08:48:33
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se
Postat av: Erika !

Ja, fast säg inget till Carina Berg då, för det kan ju bli pinit isf :o
Haha, kasta sönder tallrikar? Kan man inte lära sig det i Sverige?
Du är så smart Anna! tejpa kylskåpet på vingen, det funkar säkert uuutmärkt! :) Fast du kanske måste ta två kylskåp så de blir jämvikt?och ha väktare så att inte hungriga resenärer och piloter smygäter..

2008-03-23 @ 10:48:37
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Erika !

Dessutom är jag avis på att du ska utomlands :O

2008-03-23 @ 10:49:01
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Emma

Du är absolut värd en resa till Sydafrika, gumman!:D Pusshej ÄLSKAR dig

2008-03-23 @ 11:02:09
Postat av: Anabanana :D

Aww tack söt! :D Pusshej älskar dej!

2008-03-23 @ 11:21:25
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Sranje

sv: Haha, skämtar du eller vill du verkligen ha recept :D? Kan fråga min mormor!
Vilken härlig sommar du kommer få :)

2008-03-23 @ 15:11:56
URL: http://sraanje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0