Drömmer mig bort..

Alltså nu har jag suttit och ältat samma låt hundra gånger (Stevie wonder - superstition) om känns det som och min bror tjatar fortfarande på mig: Anna ska du inte prova guitarhero..?? snart lilla bror snart, vill bara inte att han ska sitta bredvid och garva åt min urdåliga fingerkänsla, jag har visserligen spelat fiol i typ 8 år, men gitarr har jag, av någon anledning ALLTID varit kass på...men jag måste erkänna att det inte vore dåligt att kunna spela gitarr.. :) Coolt instrument.. 

Promenaden gick fint, förutom att jag kom ivägen för ett par pulkaåkare som blev lite småsura på mig, när jag klumpigt försökte ta mig uppför backen som var täckt av plaskig blötsnö, men har man conversen på så funkar det alltid! :D Och jag måste säga att jag idag gjorde grova framsteg med min blyghet idag när jag hälsade på en främmande gubbe som också gick i spåren..! :D "Uppdrag Anna" börjar göra framsteg.. ;) hehe...

Egentligen måste jag göra ett par läxor, men eftersom det är en bit kvar på lovet kan jag vänta nååååra dagar till..
Coolt en gick man förbi med en grand danios här utanför, de hundarna är grymma ju! ;D om jag någonsin ska skaffa hund ska det vara en sån eller en bullterrier.. :) Söta som få.. (för att komma ifrån ämnet..)
Och en sista fråga...

Kan någon göra så jag trollas iväg till detta land!?

image383

MALDIVERNA!


Kommentarer
Postat av: Erika !

JAG VILL TILL MALDIVERNA! :'(

2008-03-25 @ 16:19:09
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: joanna

herre min gud, vad fint!

2008-03-25 @ 18:19:31
URL: http://dendualskar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0