Empty Heart

Idag har man träffat en massa underbara människor... :) De betyder så OTROLIGT mycket allihopa!
Kramar, tårar, skratt, minnen allt i ett, så mina ögon svider just nu...
Jag trodde att jag inte skulle klara det, men jag gjorde det! :) Känns skönt...finner inga ord, men det var otroligt fint..
Trots att allt rivs upp igen känns det som om man har fått det värsta avklarat och det är som en tung sten faller från hjärtat, time to move on...fast det kan ta ett tag förstås...tomheten är stor....saknaden är ännu större.
Stort tack till er alla! :) utan er, ingenting..Och Anna och Emma, ni är för underbara ibland.. :) Gracias girls! <3 Och Emma en mkt trevlig liten promenix blev det, trots det jäkla haglet, sönderfrusna fötter och händer och allt undanhoppande från bilar.. ;P

image343

Av någon anledning satt jag halva eftermiddagen/kvällen och kollade på något skumt naturprogram om "Kalle von Linne" på UR, utvecklingsradion, satt där och stirrade medan jag irriterat dunkade min mobil i kudden efter att den hundra gånger vägrat skicka iväg ett ynka meddelanda.. :S NEVER BY A SAMSUNG PEOPLE!
Och ikväll åt jag way to much av kycklingsalladen..det där med att bara ta "en portion" har jag brutit för längesen.. :P

image342
Kycklingsallad, inte å leka med.. :P

Och kan någon hjälpa mig? Jag vet inte vad jag ska kolla på ikväll...Antingen Top Model eller filmen Hannibal...hmm svårt beslut.. :P Jag får se, damn att de går samma tid..
Fredrik och jag diskuterar vilka dialekter vi tycker är finast på msn, haha vet ni vilket svar jag fick från hans sida?

Men jag vet inte vilken favvo jag har.. JO..."niggahtalk" xD

Big mama-talk...

Det är braaa keep it gangstaah Freddieboy! ;P
Men nu ska jag ner på golvet å pumpa med några situps tänkte jag.. :P

Ha en bra kväll!
Puss&Kram♥


Kommentarer
Postat av: emma

alltid för dig anna

2008-03-19 @ 20:39:12
Postat av: Anabanana :D

Aww the same to you homie :)

2008-03-19 @ 21:47:37
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Emma

Samsung är ju bäst ju :P..hhahah Emmsing+Annsing= Träningsnarkomaner:P..hahaha:D Pusshej ÄLSKAR dig

2008-03-20 @ 16:48:25
Postat av: Anabanana :D

Hehe nee samsung är en ren besvikelse.. :P Haha of course att vi e träningsnarkomaner, vad annars liksom.. ;) Pusshej ÄLSKAR dej!

2008-03-20 @ 20:35:21
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0