En liten shopping vända..

Åhh nu har jag vart en sväng både till Åkersberga centrum OCH Täby centrum.. :)
Blev det jag ville ha, skorna från vagabond som jag kollat ut samt en skinnjacka, yiihuuuu! :D

266744-304

266744-303

Schteekigt va?
Men ojsan va irriterad jag blev på kassörskan som jag köpte skinnjackan av, hon upptäckte en sminkfläck på ena jack ärmen..
Yeees..! tänkte jag, NU sänker hon priset på jackan så jag kan få den liiite billigare..Hon tar då fram vatten och en trasa och börjar gnugga...skit stolt kommer hon tillbaka: KOLLA!! Jag lyckdes få bort sminkfläcken! Fan, hellre att jag fått den billigare alltså.. :P men tanken var väl..
Pappsen shoppade också loss och inhandlade ett par svart "James Bond" skor.. :)
Nu bli're väl en kopp te och kanske en promenad.. :)

See yaaa..

Hihi nu ropade pappa nerifrån köket:
Anna, du kanske kan göra en kladdkaka till kvällen!? 
Fika galen är ordet, but sure I will.. :)

 

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

WOW, vilka snygga kläder! blir avis... :P Har länge funderat på att köpa en skinnjacka, de är så snygga, kanske får bli en i brunt... man vet aldrig ;)
ha de bäst så hörs vi, kanske en liten promenad imorn redan i det fina vårvädret :) men jag hör av mig! Tusen pussar och kramar

2008-03-08 @ 17:30:44
Postat av: Anabanana :D

Haha jaa, jag har också funderat länge på en skinnjacka, men jag tänkte: NU får det bli en! :D Javisst vi hörs! Det där med promenad i vårvädret låter inte så tokigt.. :) Aww tusen pussar å kramar på dig med AnnaPanna! :D (jag som kollade efter dig på kvantum idag, men du jobbade tydligen inte.. ;P)

2008-03-08 @ 18:27:31
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0