Fantasilös

Snart bär det av mot Friskis för lite hårdträningen, men innan laddar jag självklart upp med:
APELSIN! en riktig klippa när det gäller att få upp energin! :D Yeeah..

266744-392

Är ensam hemma så jag har passat på att vara sådär lite extra töntig genom att sjunga högt med min "vackra" stämma, tillsammans till en massa gamla 90-tals hits..ett tag blev jag lite nojig och fick för mig att det KANSKE var någon hemma endå som jag hade missat, så jag stängde av musiken, lyssnade, det var tyst, men för säkerhets skull ropade jag: HALLÅ!? inget svar, jasså då fortsatte jag mitt lilla uppträdande.. ;) roligt.

Sen har jag upptäckt att jag tyvärr är en dålig kattägare.. :S Hade glömt att de små pysarna Moa och Melvin var ute, så de stackarna hade suttit på altanen i timmar och frusit pälsen av sig INNAN jag finally såg dem..snacka om att de var hungriga efter hemskomsten, I'm sorry little kittys.. :)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0