Filmtips

Innan jag går och lägger mig måste jag bara tipsa om denna film som jag såg idag:

VÄRLDARNAS KRIG
image302

Lite psycho var den of course, men verkligen sevärd.. :D
Brukar inte alls gilla "Alien" filmer, men denna var riktigt spännande och endå ganska bra gjord.. :)
Så om ni har möjlighet, se den! 
Men nu måste jag gå och sussa lite, för imorgon ska jag upp klockan 07.00 och åka till stallet för att hoppa lilla Teddy, looking forward to that.. ;) inte för jag kommer palla att gå upp men, jag får helt enkelt TVINGA mig själv..går nog super I think..

Och jag måste erkänna att jag nyss "knarkade" lite Läkerol IGEN.. :O måste börja gå på någon drogklinik för "Bli av med ditt läkerol-beroende" serious stuff föfan..men det blir nog braa! ;D

Ni får sova så sött ♥

 

Kommentarer
Postat av: Erika !

Jahaa :o jag trodde ni var helsyskon :) Är det bara du och din tvillingbror som är det? :)

2008-03-08 @ 09:25:51
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0