Flyg fula fluga flyg och den fula flugan flööög

Sitter här och lyssnar lite på Stevie, it makes me happy! ;) Man rikigt sitter och diggar med i tonerna, härligt..! Min ena lårmuskel har blivit helt knäpp, den rycker hela tiden, riktigt obehagligt, kanske så vill den också digga med lite? :O men jag gilla're inte..så sluuuta..

266744-223
Inte är Melvin inne och sover nu inte..skatjakt!

Nu tror jag min katt Melvin är uppe i trädet, för skatorna här utanför är RIKTIGT förbannade, skriker och har sig, Kraaaaaak, kraaaaaaak...åh jobbiga filurer.. :P
Snart ska jag möta upp bror efter hans skola, själv har man ju vart hemma, mohaha va skönt det känns att JAG för en gångs skull har bättre schema än den lilla lurken..! :) man rikigt ser hur avis han är på määj..synd broothaa..

Har inte fått svar från skivstången ännu, venne om jag kommit med eller inte, hoppas, annars ska ju Emma tvinga med mig på ett intensiv pass och den typ av pina vill man inte genomgå idag.. :P så I hope for the skivstång..måste endå låna hennes skor, för jag var ju som sagt HIMLA lat imorse och orkade inte hämta dem i skolan.. :P

Äsch nu ska jag fixa iordning mig lite..have too looking good när man ska gå på banken och glassa.. ;)

Ha're gott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0