Fredags mumselimums..

image301

Åhh ikväll har jag svullat med lite mörk choklad, även sånt kan man få tillåtelse till ibland.. :) Men om man ser det från den ljusa sidan så har jag hört att det är GANSKA så nyttigt iallafall, äsch skit samma förresten huvudsaken är att det är gott, I just LOVE it! :D 
Njaa men nu små pysar måste jag kila ned för att se resultatet i Let's dance, god damn it vad jag håller på Tony Richardsson, härlig man! ;) sen måste jag se klart på "Världarnas krig" en mer spännande film får man leta efter.. :P 

Hoppas ni njuter av Fredagen! :D
Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: mamlin hehe fiiint

haha mörk choklad "men om man ser det från den ljusa sidan" haha lät lite kul och jag vet att min humpor e bäst ;)

2008-03-07 @ 23:44:37
URL: http://minnimalin.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Haha du kör på ett nytt namn där ser jag "Mamlin" gölligt! :D Jomen kör på din humor, jag gilla'ren! :D Tihii..

2008-03-07 @ 23:55:21
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0