Freedom

NU ÄR DET PÅSKLOOOV!
Fybubblan va härligt! :)

Jag kom försent till Fredriks och mitt lilla glass-köpar-möte imorse pga att gamlaa fallfärdiga roslagsbanan krånglade.. :S DESSUTOM kunde jag inte få någon kontakt med Fredrik eftersom min mobil för tillfället är helt störd..men men det gick som det gick, jag gick ned till lunchen och fick veta av Mona att Fredrik tydligen stod och väntade på mig...gaaaahhh..jag har klantat mig IGEN! :O så han kom där senare med glasspaketet i högsta hugg och kände sig sviken av mig...awww sorry.... :( men vi blev homies igen när jag berättade om gubben som trodde jag gick i femman eller nått.. :S fasen vilken förnedring.. :P hehe men jag antar att hans syn var på gränsen till blind.. :P (önsketanke att det var så)...

Matte, fattade ingenting, kunde heller inte jobba på halva lektionen eftersom Alex, den tjuven snodde både min penna + min mattebok.. :P Fast jag tackar honom för det, för då slapp jag jobba med de omöjliga andragradsekvationera.. :S känns bara som om jag sitter och stirrar mig igenom ett enda tal på hela lektionen, sen om man frågar om hjälp: "Så här gör du, flytta x:et dit, dividera med 4:an, kvar har du...KLART, nu kan du va?!" All förklaring över på en hundradels sekund, går för fort helt enkelt, funderar seriöst på att få hjälp av en speciell hjälplärare, because it can't move on like this.. :O
Och alla var "glada" över sina oerhört "utklassande" bra prestationer från förra provet.. ;)

Sista lektionen var dubbeltimme i Djurskydd, jag gick efter halva, det fick jag!.. :P Vi gick igenom lite artiklar, diskuterade en film + gjorde lite rollspel dä Kamilla varen ilsken jägare som ville skjuta rådjur hej vilt och Fredrik var en ointrisserad debattledare, osv..kommer inte ihåg allas roller.. :P Sen kramkalas och Glada Påsklovshälsningar! :D    

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!

image347

Ikväll var jag på ett danspass på Friskis, var HUR kul som helst.. :) det var med lite Afrikansk dans också faktiskt, då jäklar briljerade jag ALLA med mina oanade kunskaper i "African-shaking", hehe, men jag tog ut mig helt på det passet, treeevligt med lite arbete.. :) Snälla papi hämtade mig..
Och ni ska bara veta vilken middag jag och pappa gjorde idag alltså, herregud femstjärnigt right away! :D Vilken gorme-middag.!! :D Stekt hokfile gratinerad med ägg, persilja och fetaost, till var det  fullkornsris med paprika och lök, samt med en sås till som var gjord på turkisk yoghurt, citronsaft, honung och peppar..till hade vi lite ruccola.. :) Pappa var typ helt salig och åt way too much: "Oj oj oj, det blev nog lite för mkt, är så mätt så jag spricker snart.." Behärska dig daddy! ;D

Gud jag är redan trött liksom, klockan är bara 20.25..jobbigt läge, jag som hade tänkt stanna uppe hela natten och kolla på film juue..och min rygg gör ont`, fattar inte vad jag fått det ifrån? träningsvärk maybee.. ;)
Men nu ska jag inte vara här mer, så....

Tjohopp på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0