Freeeedag!! :D

Hejsan...
JOBBIG dag i skolan..usch...bara en massa s.k. "betongblocks-ämnen"...Estetisk verksamhet, jag och Freddieboy jobbade lite med ett arbete vi håller på med, ingen kommentar, men vi fick en "lilla vita kines flickan" att börja garva i datasalen efter våran lilla diskussion.. ;) haha...
Sen var det matteprov, jag kände att det inte var någon ide att ens försöka.. :/ så jag skrev upp mig på omprov right away tillsammans med Sofia..kan verkligen NITE matte, jag vill också vara ett NV-snille ibland.. :) Ska nog börja gå privata matte-kurser hos Flodby, borde funka bra det! ;) Hon är ett proffs när det gäller sådana ämnen, man blir grymt impad om man säger så.. :) LUNCH sen, yeees, man fick välja pannkakor om man ville men njaa jag tog en morotsbiff med couscous och tzatsiki, gott enligt mig, men Elli och Rose var djupt besvikna så det sprang efter pannkakor, gölligt.. :D

BARA jobbiga ämnen efter lunch, Sh, där vi kollade på någon konstig sex och samlevnad film och jag som trodde en liten kille i grön keps hade grönt hår, braa syn man har! :D Sen var de svenska med stackars Jean banan som inte kunde tygla oss på en sen fredags eftermiddag, vi pratade om medeltiden och jag, Rose och Alex skämtade om den "Svart Medeltiden" sånna blir vi när vi har tråkigt.. ;) Och Erika gav mig en tungskrapa i form av en klen plastbit och dessutom en meteorit, eller dvs. ett stenkorn som tydligen fallit ned från himlen, som ni hör är vi vääldigt seriösa.. :) Dessutom snackade vi gamla "brandsläckar-minnen" och skapa konst på Jeans ena byxficka.. ;P roooligt.. Sist ut var NK med Jean igen, men han lät oss gå tidigare, kan förstå det.. :P Alla bara tjoade och kutade ut från salen...aja nästan iaf.. ;)

image300
Och ni anar inte hur jävla mkt jag har missbrukat Läkerol salvia på vägen hem från skolan idag! Herregud man borde nästan skämmas.. ;P

Åkte hem lite ensam, Sofia, Jenny drog hem till Anneli och Fredrik hem till sig, bärgis för att svullo citrontårta.. ;) den lilla godisgriiisen.. :P som tur hade man liiite sällis av Alex på sms, OJ va elaka vi är.. :P neråå.. :)
FINT väder, jag njööt när solen trängde igen fönstret på roslagsbanan hem.. ;)

Preic ätit middag, Calles taco med avocadosallad, en SUCCE! :D Love it! Säg till om ni vill ha receptet.. =)
Nu signar jag ut...SLUT!

Pöööss på er♥

Kommentarer
Postat av: Erika !

HAHA, härlig dag i skolan idag , men seg dag, men rolig :D Haha, ta vara på dah presents nu ;D

2008-03-07 @ 19:20:32
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Haha håller med på båda punkterna där! :D Haha oja daah presents är i tryggt förvar! ;)

2008-03-07 @ 19:30:03
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Erika !

Najs! :D Sushi som sushi vart det än är :D Jag åt på den vid centralen, very good gummisnodd :P
Föresten köpte jag vecko revyn idag, så såg din kändisbrolla :P
Inte så jäättelik dej tyckte jag ;o

2008-03-07 @ 19:38:06
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0