"Han ser typ sminkad ut?"

Hejsan! :)

Haft en mycket trevlig kväll med Emma, men det höll på att sluta i katastrof eftersom min bussjäkel inte ville dyka upp, till slut kom den FAST PÅ FEL SIDA!! :O Fick kuta över och hann precis, buss chaffören undrade nog vad jag sysslade med, men han var en riktig gentleman..! :)
Emma och jag körde idag ett medelpass på Friskis, var himla taggad innan om man säger så, körde fullt ut! Riktigt härligt! :) Efteråt var jag för en gångs skull snabbare än Emma att byta om, hihi, jag är nämligen känd för att vara den segaste i omklädningsrummet.. :P Efteråt gick jag och köpte veckorevyn, för vet ni vad? min storebrorsa är med i den i ett reportage: "Sexiga hantverkare" Känn på den ni, man blev ju väldans stolt! :D så köp den gott folk!

266744-296
Haha tänk att man har en så schteekig hantverkar bror.. ;)

Sen styrde Emma och jag kosan mot Liu's sushi bar där vi sörpla lite soppa och åt sushi.. :) Himmelsk! :D Säger som Erika: Älska sushi! Fast jag råkade vid ett tillfälle få i mig liiite för mkt wasabi, så det kändes ärligt talat som jag skulle döö, bara andades ut hetta typ.. ;O Wonderbart trevlig kväll med Emmsing, BÄST! :D <3 precis vad jag behövde.. :)

266744-297
Mums.. :)

266744-294266744-293
Emma och jag på Liu's sushi... (Emma slå mig en pling om du vill att jag tar bort bilden, helt ok ;)

Och ni kanske undrar hur det gick med våran etologi studie idag, jomen det funkade prima! :D Vårat uppdrag var att fråga främmande människor om autografer..Rose och Malin är för tillfälligt mina idoler för de VÅGADE springa runt som små tokar och fråga snällt om autografer, DE FICK FAKTISKT TRE STYCKEN! Yäääh.. Sandra, jag och Alex var fegisar vi bara satt och antecknade bakom en skylt..haha..
Endast ett ämne idag, matte B, fattar ingenting och det är prov imorgon, OJ det känns ju bra (inte).. :S

Och ni kanske är nyfikna hur det gick för min katt Moa idag? Jomen det funkade bra. förutom att den lilla markattan lyckades få av sig tratten på huvudet som hon skulle ha i tio dagar + att hon kissade ner min säng..Thank you honey! ;S Men det är bra att flickan lever.. :) Ni skulle sett när hon var helt groggy och dunkade huvudet i trappen samtidigt som hon med sina fladdriga bakben försökte springa upp för trappen, gaaash vilken dramatik! :P

266744-295
Aww lilla Moa med tratten på huvudet..

Men nu mina kära vänner ska jag ned och mumsa på bullar som min pappa har bakat! :D Han är duktigt han!
Och så vill jag säga GRATTIS GRATTIS till födelsdagsbarnen Mona och Alexandra! :D Hoppas ni får en underbar dag! Parta loss nu föfan! ;)

Pussiluss♥

Kommentarer
Postat av: Erika !

Coolt att ha en brolla som e halvkändis nu ;)
Var sushin god? :)

2008-03-06 @ 21:44:25
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0