Hoppla!

Ibland undrar jag om datorer också har dåligt morgonhumör? eller vad är det här liksom? Den är ju SÅ himla seg, vissa stunder har jag bara lust att slänga ut den genom fönstret...varför är det så att man ALDRIG har tålamod med datorer, det ska gå med högsta speed alltid, don't get it..men så är det bara! :)

Gick som sagt upp klockan 7.00 idag, snacka om att kroppen fick sig en chock av att pallra sig upp så tidigt, den frös och hängde inte alls med i svängarna.. :P
Härligt att komma till stallet igen och andas in stalldoften, me like! Alla verkade jättetrevliga i den nya gruppen och de hälsade mig "varmt välkommen", aldrig vart med om något liknande, men det är ju vuxna så.. ;) Fick rida lilla Teddy, han är söt, men jag minns så tydligt när han var ny: KOLLA! Stallet har köpt sig en åsna! Ja det stämmer litegrann, han ser ut som en liten åsna, men ack SÅ söt! Nu kommer man väl bli "uttnyttjad" som minstingen i gruppen att få rida ponny hela tiden, fast jag gillar små busiga ponnysar så mig gör det inget! :D


image277
Trust me Teddy, är han inte söt?

Gick väl ganska bra, men man var ju lite ringrostig..Teddy var duktigt, men han är ju som han e, lite bångstyrig, så det blev mkt till att rida med skänkeln (har kramp i benen right know) och lirka i innertygeln för att han skulle ställa igenom ordentligt...erhmm..nu har ni som inte är hästintresserade ingen aning om vad jag snackar om men.. :S Jaja ni får slå upp i något "Stall-lexikon" för jag orkar inte sitta och förklara.. :)
Mockade åt lilla Loverboy också! :D

Nu sitter jag härhemma, precis druckit te och kollat på Fab 5, ååååh härliga pojkar det är! :) Jag gillar dem skarpt! Nu ska jag ta mig en varm dusch, innan svettet torkat in helt på kroppen..

Och vad är det för väder? Varannandagsväder? Fint den ena dagen och skitväder den andra dagen...Idag är det rikigt bullshit väder med evigt "kissandes".. :( Usch då..

Kramisar♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0