"Hörru jag vet att du är därinne.."

Äsch då..det blev ingen hoppning för mig idag.. :/
Men istället gav jag mig ut på en långritt med Loverboy, jag vet namnet är lite udda, men jag tycker det är sött! :) Och han är världen sötaste pålle, punkt slut.. ;D Men iaf, vi red runt röllinbybacka och lite till, Love var pigg och busig som få men jag lyckades tygla den grabben.. :) Snacka om att det var härligt att rida ut i solsken väder, ååå vad jag njööt! :D Stötte på x-antal hundägare också, en av dem hade en jättecrazy liten vovve som började springa efter Love i jakt på en vän å busa lite med, Love bara stanade och glodde på hunden som om han typ sa: Eyyy, what's youre problem dude? tur att han inte blidde rädd å skena iväg iaf.. ;)
Träffade Milla och Natta i stallet, de två är så himla duktiga som jobbar och sliter.. :) men det gjorde så jag fick denna låten på huvudet: Jag klär jag klär av mig naaaaken... om ni vet vilken det är? Haha satt och nynna på den under hela uteritten.. ;)

Tog mig en promenad hem...så nu sitter jag här och min mage vill tydligen ha lite mat eftersom den nu låter som en "vulkis" igen..hmm kanske ska gör iordning mig lite gröt.. :) sen ska jag till centrum och kolla upp hur mkt pengar jag har på mitt kort, kanske blir det lite shopping, skor och skinnjacka, fast allt hänger på HUR mkt pengar jag har.. :S HOPPAS PÅ MYCKET!

Ha en braig Lördag people! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0