Hujedamej

Ett liten pluttigt inlägg innan jag går och lägger mig bara..
Just nu är mina ögon i "svider-fasen" dvs innan man däckar helt, svider och rinner tårar typ, då är man trött! :O men det har vart en kämpig kväll med intensiv pass på Friskis, jag ver inte direkt taggad om jag ska vara ärligt, efter tonvis av träningsvärk från gårdagen, värst i bröstmuskeln och i axlarna.. :) Emma och jag klagade ständigt på våra åkommer.. :P

Bussen hem var fylld av mestadels fjortisar som hade håret sönderblonderat, ett ton hårspray, fem lager smink och pratade en blandning av "fjortiska" och åkersberga slang, jodåå, så satt man själv där äcklig och svettig med en mössa som täckte mitt äckliga hår och kände sig som en sann luffare.. ;P men det var ju trevligt..
Hemma var middagen serverad, GRYMT, med efterätt också, ännu grymmare! :D det var så himla gott och jag lurade blåsta storebror Ante att jag brukar ha sötsur sås på gröt, haha ni skulle sett hans min, slår allt! ;D

Wallander blev det inget av ikväll, valde å plugga istället.. :)
Men nu ska jag nog sussa..och usch va min mage gör ont, dumma den! :(

image331
Venne varför just denna bild, men jag gilla'ren.. :)

Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Erika !

Haha, då kan du ta Luuk så snor jag Björn då ;)
Attans då Anna, trodde du var som en vandrande tv tidning som kunde alla tider och datum.. But I guess I was wrong..
Hoppas du inte har ont i magen nu då, utan att du kmr te skoolan ^^

2008-03-17 @ 06:58:45
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0