I am a palmtree..?

Gokväll..
Körde verkligen hårdträningen idag på Friskis, min kropp är totalt slut right know + att ryggen min fått sig en törn.. :P För att ta allt från början höll jag på att missa bussen efter min "leta-efter-mp3-incidens", men tack vare bror som fann den vid datorn så hann jag med bussen med nöd och näppe.. :D
Iaf, nog om bussresan, väl på Friskis körde jag ett medelpass i gympa på 1 timme, Loppis och Elin var även med och pumpade med mig.. :) Jobbigt men kul som vanligt, gillar verkligen att skutta..! :) dock så höll jag på att flyga all världens väg när jag till min förvåning halkade till på golvet.. :O äckligt med svett på golvet, haha aja..
Direkt efter passet joinade jag Emmsing som skulle köra cor (mag och ryggträning) i en timme..fast det är inte SÅ himla ansträngande, men FY vilken dålig balans jag har, märkte det under balansövningarna, haha pinsamt ju, stå där och hoppa som en tok på ett ben samtidigt som armarna vinglar åt alla möjliga håll för att på något konstigt vis FÖRSÖKA parera upp balansen igen.. ;)
Och imorgon har jag och Emma bestämt att vi kanske ska göra våfflor, mums, vi får se hur det blir, i sånna fall satsar vi på en våffel tårta.. :D tio lager minst..!

image393  image394
Träning och våffelmums, BRA kombination.. ;) tihiii..

På bussen hem höll jag på att få spader på fyra helkorkade killar som trodde de var balla allan eller nått, USCh de klängde över säten, skrek så de överröstade min mp3, puttade varandra i gången och jag vet inte vad.. :O Ett tag fick jag lust att vända mig om och skrika: Men håll käften!! men tror ni jag vågar sånt? svar nej.. ;)
Gott med mat var det iaf när man kom hem, fick lite "mat-frossa" efter alla träningen eftersom min energi typ var på noll.. :) Nu ska jag nog ner och kolla lite på American Pie 2 som går på Tv6..

image395
Lite skoj ja..

Peace out.. ♥

Kommentarer
Postat av: M

Hur många emerican pie finns de nu egentligen? Jag har hängt emd till 5 ahah?

www.scavo.blogg.se

2008-03-27 @ 23:54:36
URL: http://scavo.blogg.se/
Postat av: scavo

Haha nej svårt att hänga med! Ja det vore faktikst intresant att veta hur många de finns nu :)

2008-03-28 @ 10:16:12
Postat av: scavo

haha okej då vet jag också det!:D
då ligger jag lite efter emd att ha sett alla (A)

2008-03-28 @ 10:50:39
URL: http://scavo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0