Ibland hatar jag rubriker..

Nu har jag precis ätit en utsökt middag..

266744-354

Riktigt gott blev det, som ni kanske kan se.. :) spenatpasta med hemmagjord pesto, paprika, zucchini, rödlök, oliver och pinjenötter, that's what a call sucess! ;D Men jag höll på att fnissa ihjäl mig för vi hade köpt alldeles för mkt pasta, egentligen, enligt receptet skulle det vara 300 g pasta, vi använde oss av 500 g, haha snacka om att det fick svårt att få plats med allt, grönsakerna flög åt alla möjliga håll och kanter när jag försökte röra om någorlunda bra.. :P Men HELT vegetariskt, nyttigt nyttigt.. :)

Idag då...jag var en sväng över till Emma, födelsedagsbarnet, för att lämna lite presenter och en fin blommig påskbukett som jag köpt, kände mig väldigt pysslig med brev och allt, men jag hoppas att Emmsing blev glad! :D Hon är ju en av de bästa, så då banne mig förtjänar hon det bästa också! :D Och jag trodde inte i min vildaste fantasi att det skulle vara så himla igensnöat i Skärgårdsstad, hehe man kom knappt fram med bilen och jag som var klädd för vår (eftersom snön där jag bor typ var smält), fick smaka på andra bullar när jag med mina tunna tygskor snubblade fram och tillbaka mellan isfläckarna och snödrivorna.. :P but I made it the hole way to Emmas place.. :)

Klockan 16.30 var det ett gympa pass på Friskis för Birgitta, Jannesson den degisen (haha you know I'm joking) svek mig och hänkade inte med mig till de svettiga gympahallarna, men det är lungan homie, jag klarade mig all by myself.. :) Inte ett så värst ansträngande pass men lagom så man fick upp lite puls och blev lite svettig, kanske skönt att få skutta av sig lite energi.. :)

Och bror är jätteglad på mig, för jag plockade och köpte lite av hans favvo godisar, känner mig som en sån himla snäll syster idag! :D Men vad har man inte tvillingbröder till, JO att skämma bort.. :P Dessutom har vi nyss suttit och asgarvat åt alla lite smått töntiga deltagare på det överskattade programmet "Singing Bee".. :P rooligt..
Nu'ere Let's dance fiifan! :D Hoppas innerligt på att bonden åker ut..och jag ska frossa cashewnötter as usual.. :)

Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe tack :)
du verkar gilla detta :D jag är ingen bra skrivare så vi får se hur detta kommer sluta xD

2008-03-21 @ 22:56:26
Postat av: emma

ville bara önska dig en glad påsk

2008-03-21 @ 22:59:30
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0