If I could turn back time..

Tjoo på er alla..!
Har ni någon gång fått träningsvärk/kramp i armen för att ni hållit krokarm med någon i en och en halvtimme? Haha I have! :D Fick det idag när jag, Emma och Anna gick en långpromenad i en och en halv timme.. :) Vi gick runt hästhagarna, förbi Röllingbybacka där en utbränt bil så fint låg placerad, upp i Hacksta spåret och genom spånlöt..Krokarm HELA vägen! Härligt! :D Vi snackade om allt möjligt, från Emmas lilla ragg, mina små bekymmer och Annas afterskii fester i Åre.. :) en salig blandning.. vi både skratta å grät typ om man säger så.. ;)
HÄRLIGA girls det där, loove them, det finns inga ord för hur mycket de betyder för mig, grymma! :D (måste bara tillägga att min andra Emma också är betydelsefull! <3) "Trion går igen" var längesedan man såg dem nyss..och jag fick värsta flashbacks när vi gick förbi våran gamla skola där man har så många galna minnen ifrån och röllingbybacka, alla dessa årliga brännbollsturneringar.. :') Åhh önskar att allt var som förut, finns det inget sätt som man kan spola tillbaka tiden med..JAG VILL.. :(
Men en UNDERBAR promenix vart det, vi ska göra detta till en "Tisdags-tradition".. :)
Precis ätit pyttipanna, en sann klassiker, mkt gott! :D Med stekt ägg, som jag misslyckades med, pappa ägde dock på'ett.. :)

266744-237
Emma och Anna.. :)

Skolan idag då? Jaa, jag kom lite försent pga. "Trafikstopp" men den egentliga sanningen var att min dator var segare än någonsin när jag på MORGONEN skulle skriva ut ett arbete att jag missade två bussar, bra planerat Anabanana.. :S men men sen var katterna en sann plåga också.. ;P de sprang som små galningar fram och tillbaka, som om de ville ha mat OCH gå ut samtidigt.. :O *en djup suck*..
Vart ganska mkt betygssnack idag, POF samt Etologifördjupning, jag hade enligt lärarna stor chans att få MVG på båda de kurserna.. :) Kändes MKT bra, kanske blir bättre nu, för min motivation till skolan right know är tyvärr inte särskilt hög.. :( känns lite jobbigt eftersom jag har SÅ stora krav på mig själv.. :S men men det fixar sig..

Och jag å Freddieboy hittade ett borttappat USB minne som vi var så duktiga å lämna in, vilken hjälteinsats! ;D
På eteologifördjupningen blev man även utsatt för en undersökning av Alexandra, Tiia, Angelica och Ferdinand..haha jag söög för det var matte inblandat..skulle svara på en massa tal och hade bara 5 sekunder på mig..det hela slutade med att alla garva och Alexandra fick ur sig: "Haha Anna var du är söt! Gillar verkligen dina svar!" Hehe.. ;)

Idag var det också klasskamp mot hundklassen-07, dvs småglinen.. ;) Jag var tyvärr inte med, skadade mig lite på träningen igår så jag ville inte anstränga mig..:S men det visade sig inte vara SÅ himla krävande övningar så jag hade gott kunnat vart med..blää synd på den.. :( Men min duktiga klass ägde över "småhundarna" :) mohaha vilken utklassning..själv satt man och kollade på med Malin och Sofia, Sofia var helt crazy och skrek: "FAAN VA NI SUUUUGER HUNDAR!" sportsligt värre..!? :O :P Malin och jag hade kul åt "Grisnäsan" haha damn va elaka vi är.. ;D men man ska inte ta oss seriöst de vet ni.. :P

Slutade 12.00 SKÖNT! :D
Åt lunch i skolan..frossade i, som Alex säger, "betongbröden", tror det var nått sånt iaf.. :)
Hem..ingen succe, satt mest och FÖRSÖKTE hålla mina trötta ögon uppe.. :S

Men ni nu ska jag ner och DEGA (som Hille säger) i soffan.. :)
Ni får ha det så himla bra..!

(Och jusste IDAG konstaterade jag mitt dåliga humor, när jag på vägen till skolan i bussen började jag asgarva åt en bil med registrerings skylten: "SUG"...haha ni ser.. ;P)

Och...

image316

Godnatt på er alla om jag skriver något mer för dagen♥

Kommentarer
Postat av: Erika !

Ja, lätt.det planerar vi in på påsklovet ;) hehe..
Haha, du har nog rätt.. Kockarna förtjänar inte mej *host*
Jävlar, beach 08 hade jag glömt :O får satsa på beach 2080 då har jag ingen press på mej, så det blir bra!

2008-03-11 @ 20:57:37
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: emma

love you anna :D

2008-03-11 @ 20:58:12
Postat av: malin

haha vi är väll inte elaka?? XD

2008-03-11 @ 20:59:48
URL: http://minnimalin.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Hehe härliga tjejor ni är! :D Aww thank you Emma-homie.. :D sendi'n yaa some loove.. :) Mohaha Malin vi borde lära oss lite vett och etikett och gå den "snälla skolan" nån gång.. ;P

2008-03-11 @ 21:10:07
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0