In da school

Mmm så sitter man här..I SKOLAN! Hur jävla idiotisk får man va?
Jag menar idag börjar vi klockan 13.10 eller vad det var och har en lektion och lilla jag åkte hemifrån klockan 07.55...Jaja kalla mig stupid biatch om ni vill.. ;) Jag ska endå möta Alex, Sandra, Rose och Malin om en och en halv timme..så det borde jag väl klara..kan jobba lite under tiden.. :)
Hoppas ni, mina vänner, sover gott därhemma.. :P

Åhh herregud imorse, pappa skulle ta lill-katten Moa till veterinären, för idag ska hon tyvärr förlora sin kvinnlighet.. :S men vi orkar inte med henne och hennes vulgära toner när hon löper så ere bara..men iaf..Vi fick INTE in henne i den förbannade transportburen!! Hon blev som tokig, klöste oss all over the place och ja..jag säger bara stackars pappa, han fick ett antal hemska klös sår: Kändes som om vissa klor gick enda in till benet..Gaaahh min katt är crazy! Men vi fick in henne till slut, men LITE våld var vi dock tvugna att ta till, väl därinne var hon som skogstokig, satt med tassarna mellan gallret och skrek.. ;O Hoppas det gick bra at the vet.. :)
Lilla söt "BooBoo" som vi kallar henne.. <3

Och det är SNÖ igen, fyy bara en massa slask och blötsnö, man blir helt sänkt av detta väder, I wan't some VÅR!! ;D Fast vädret har sin egna vilja, nothing to do about..
Och jag är inte glad över mitt hår idag ska ni veta, jag tänkte dusch imorse, men klantig som man är försov man sig och hann inte med den där duschen som man planerat, har fixat det så gott som det går, men erhhmm...jag vill ju inte påstå att det blev särskilt prima.. :S

Oj vilket framsteg det har bara gått 10 minuter sen jag senast skrev att det var en och en halv timme kvar, great! :S

Jag kan seriöst sitta här och skriva i evigheter, för jag har endå inget å göra, om ingen störd klass har bokat salen det vill säga, but i dosen't seems so.. :) önskar bara att någon rolig människa skulle kunna logga in på msn, men alla sover ju som sagt, smartare drag än vad jag lyckats besluta.. ;S

NU kom Jenny!! :D Haha trevligt hon ska göra klart lite skolarbeten, bra ide, ska nog också försöka med det! ;D
Och jusste! Blevdet någon promenad mellan t-centralen och gamla stan för mig? Neee, usch vad lat jag kände mig när jag stod kvar när de sa: Se upp för dörrarna, dörrarna stängs.. *PIP*...

image292

Och JA idag ska jag äta sushi med Emma, GOTT! :D

Men vi ses allihopa! ;D
Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Erika !

awh, lilla Moa :D men de blir bäst så ;)

Älska sushi ! :D

2008-03-06 @ 19:45:47
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Mm I hope so! ;) Yehess sushi for life fiifaan! :D

2008-03-06 @ 20:35:39
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0