Inga pannkakor för mig idag inte..

Tjoo...
Vet ni, jag åt aldrig lunch i skolan idag, dissade pannkakorna fullständigt..men jag tröttnar seriöst på att äta pannkakor VARJE torsdag.. ;) Sorry to all pancakes fans out there,.. ;)
Istället stannade jag till vid pressbyrån vid tekniska och köpte mig lite lunchis..vilket fick bestå av: Två tonfisks wraps, en banan och ananas juice, men gaash va dyrt det var! Liksom en lunch för 60 spänn, njaa vet inte om det är värt det.. :S var liiite dessutom..och jag blir lika förvånad varje gång när kassörskan säger: "Du vet att det är två frukter för 10 kr va?"  vilket tjateri, fattar det inte att jag bara vill ha EN frukt, annars skulle jag väl för sjuttsingen tagit två medsamma.. :P hehe men det är lite roligt också..
Stod upp och mumsade på tunnelbanan, snacka om att känna sig uttittad när man stod där och så gott man kunde försökte trycka i sig banan, wrap å hela köret..en gubbe blängde lite småsurt på mig när jag tappade mat på golvet, när han skulle gå av bara väntade jag på att han skulle gå fram och slänga ut sig en elak kommentar: "Du städer väl efter dig unga dam!?" men till min stora förvåning gjorde han inte det, snacka om att nervösa lilla jag kunde dra en lättnads suck.. :)

image322
Men huuh, även fast det gick ganska så bra idag på matten, fattar jag endå inte charmen med å lösa en massa ologiska grejer på ett rutat papper, e nejdåå..

Matten gick faktiskt GANSKA så bra tillslut.. :) Alex hjälpte så duktigt mig och Sandra som satt som stora frågetecken och höll på att somna med våra huvuden i boken..TACK! :D Jag å Sofia har pratat med den nya APU-ansvariga idag..om Skåne..det känns faktiskt ganska bra nu! :D Vi ska bo i en stugby ca 2 km från parken och 5 km till närmaste stad, då bli're cyklaa av! :D Sen hade vi braskammin, myys, hoppas inte att vi eldar upp hela stugbyn bara.. ;) men grädden på moset var endå att vi skulle få tillgång att RIDA på helgerna! Yihuuuuu! Hon som hade hand om stugbyn skulle alltså fixa hästar till oss! :) Asså kan man begära nå mer? Vilken schysst dam!

Och jag måste tillägga att jag och Fredrik var SÅ duktiga idag.. :) Emma, som annars är aggro till allt bara sken upp som en sol när hon såg vårat geniala arbete: "OJ VA SNYGGT!" :) yeah..
Och vad har man gjort hemma då? JOMEN för "ovanlighetens" skulle gick jag och Emma på Friskis, ett medelpass med Ylva, även Loppis och Elin va med och "pumpade" järnet.. :) Gick prima ballerina (Nej va sugen jag blev på ballerina kakor nu) , oh jag älskar låten "What hurts the most" med Cascada, man får sån energi när man gympar till den, grymt..

Imorgon bli're en JOBBIG dag..usch varför har schemaläggaren lagt den jobbigaste dagen av dem alla på en Fredag? Huuuh I don't know..men illa ere...

Och herregud va jag hoppas på ett bättre väder imorgon, sånt här depp-väder kan vi inte ha det.. :(

image323
Sånt här fint väder vill vi ha!

Sendin yaa some love.. ;)
♥ Puss..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0