Jag ser det töar, jag ser det töar, det var väl roligt, HURRA!

Vilken skön kväll det har varit...
Pappa kom hem med köpt pizza från pizzeria och en mumsig avocado sallad till lilla mig.. :) Vilken fest!
De andra var lite "mindre nyttiga" än mig och svullade i sig varsin pizza..Melvin min katt satt på bordet och glodde på oss mellan tuggorna, jag var lite snäll och gav pojken en räka, senare fick kissarna dock lite tonfisk som någon fräsching jobbigt nog spydde i.. :S

image384
Avocadosallad, I Like..

Brors kommentar om pappas pizza slår dock allt.

Pappa: På min pizza är det på en sån här grönsak...va sjutton heter den nu igen? Den börjar på A...
Bror: ANJOVIS!
Jag: Haha, det är en fisk, ingen grönsak...
Bror: Nej..haha jusste det är det ju..!

Senare kom vi fram till att det var Aburgine pappa menat.. :)
Var iväg en sväng på kvällen och tränade lite, så nu känner jag bara hur träningsvärken frodas i armar och ben..höll dessutom på att somna i bussen på vägen hem, men tre stycken filurer som pratade på något annat språk och luktade cigarettrök höll mig vaken, bra det! ;D
Nu, här hemma har jag snackat med Jannesson på telefonen, hon garvade asmkt åt att jag diggar "Äntligen Hemma" och schteekingen Martin Timell..haha, vaddåra? ;P BARA degat i soffan hela kvällen med Moa och papi, kollat på dokumentärfilmen "Klass 9D", gaash jag vill också gå i 9:an.. ;)

Nu måste jag sussa, ska upp klockan 7 imorgon, do some buisness.. :)

Sov sött.. ♥

Kommentarer
Postat av: moskilla

tjingeling Annis! :D
Det var länge sen. haft en bra påsk?

2008-03-26 @ 09:44:59
URL: http://mill-aa.tjejsajten.se
Postat av: Anabanana :D

Nämen är det inte min gamla ridvännina som tittat förbi! :D Jominsann det var long time ago.. :P Jo det har jag väl! :D Sj?

2008-03-26 @ 11:15:53
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Tove

mm, älskar avocado :) !

2008-03-27 @ 11:31:18
URL: http://tovelouice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0