Jag tittar förbi..

Hejhopp too yaa..!
Nu har jag precis kommit hemfrån en stallvistelse OCH en långpromenad med AnnaPanna.. :D Mycket trevligt, Anna var riktigt proffsig i stallet, passade faktiskt riktigt bra in i miljön.. ;) annat än vad jag skulle göra i en innebandyhall minsann.. :P  och lilla Love naffsade sönder mig SOM vanligt...
Men en trevlig tid det där, TACK Anna för promenixen, man blir alltidså glad av att se dig och skönt att få snacka av sig lite.. :) Nästa blir en middag där vi ska lära Emma ALLT om matlagning..hehe det blir ett knivigt uppdrag men visst ska vi lyckas! :D

NU är storebruur här och jag ska nog umgås lite med honom nu, eftersom jag om 20 minuter måste rusa till busen för att bränna fett på Friskis.. :P känner LITE dåligt samvete att lämna honom home alone med Erik men, haha they will be alright, kollar ju endå på fotboll så.. :)

Men ha en bra fortsättning på dagen gott folk!
Och fan, jag måste ju plugga också.. :S

Pöööss♥


Kommentarer
Postat av: emma

inte den här promenaden heller?:O wtf :O
men erat uppdrag lär väl bli intressant ;) haha

2008-03-17 @ 10:41:04
Postat av: Anabanana :D

What? :O Oh no, men damn imorrn ska det vankas promenadtider! ;D Du vet tisdagar.. ;) Haha ojaa vi ska lära Åkersbergas "Gangstaah" (dig) some vett å etikett in da kitchen! ;D

2008-03-17 @ 19:20:56
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: emma

haha
yeah gangstahh stile is my stile ;)

2008-03-17 @ 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0