Jaha, one more day to go.. :(

Godmorgon, eller ska man kanske säga God förmiddag?
Jaja säg som ni vill...
För er som undrar så blev min kladdkaka en dundersucce igår, yeah, min bror tog ett dussintal bitar: Asså Anna...är det ok om jag tar en till bit? Haha sötisch..
Min bror Robban var över en sväng till oss igår, med sin "tjejkompis" Sara, trevliga tider! :) Jag och pappa lagade värsta gourmet middagen som kallar sig: Medelhavskyckling, visst var det lite kaotiskt ibland, men hell yääh att det gav resultat, 5 plus skulle jag vilja ge denna utsökta måltid med kycklinggryta med saffran, tomat, fånkål, salladslök och färska kryddor med potatisklyftor och sweet and soure sås till..? Sounds good? Mums...

image281
Färska örter, basilika var det här!

Sen var det GALA-time med melodifestivalen, men då tog jag mitt paraply och gick över en sväng till mi gangstaah homie Emma.. ;) haha..var jättelängesedan vi såg så det var KUL! ;D Fast det blev ju en del tråkigheter också..men det lättade vi upp genom att läsa gamla sms från den gamla tiden, haha kunde knappt tro mina öron när ja fick veta vissa grejer som jag skrivit, like this: "Njut nu av Ljungbergs kropp som tar sig fram som en tiger på savannen.."
Haha gaash man har ju inte vart liiiite pinsam.. :S:P
Efter melodifestivalen, som man knappt alls tittade på, förutom den berusade Björn Gustavsson OCH Fronda <3så gick man hemåt och lämnade lilla Emma home alone, men hon skulle ju få nobelt besök så hon klarade sig nog! ;D

image280
Min nya idol.. :P haha kanske inte..

Hemma var det full myskväll, kollade på den klassiska filmen "Om en pojke", love it, speciellt när den udda pojken kastar ner en hel fet brödbit i dammen och dödar en anka.. :) toppen..
Nu ska jag byta om, sitter här i morgonrock och slappar, sen idag kanske faster kommer över, så nu blir det till att baka another kladdiskakis! :D Men det gör jag så gärna, man får ju slicka ur skålen med smet så.. ;)

Tjingeling♥

Kommentarer
Postat av: natta

gott med kladdkaka , imorn börjar skolan , hoppas du haft ett trevligt lov :)

2008-03-02 @ 14:11:20
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se
Postat av: Anabanana :D

Mm visst är det! :) Jaa illa med skola.. :S Tack detsamma Natta! :D

2008-03-02 @ 19:30:28
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Jag tipsar

Om du gillar han lilkillen (Nickolas eller vad han heter) så ska du börja titta på tv-serien "Skins" den är pissbra och han är med i den. Du kanske inte skulle känna igen honom för han har typ vuxit en meter ,)
De va bara det, ciao

2008-03-04 @ 22:37:02
Postat av: Anabanana :D

Jaha! :D Tack för tipset! Ska kolla in den serien! Ha det bra! :)

2008-03-04 @ 22:51:19
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0