Keep on moving

Fan fan fan, nu blev jag inte glad alls, varför måste man ha så höga krav på sig själv? Blir ju bara jobbigt i  längden..
Men lite om ikväll kanske..Jag och Emma kom med på skivstången!! :D Var riktigt kul faktiskt, men vi var tydligen de enda som var nya där så lite pinsamt vart det när ledaren ständigt pekade på oss och skrek: Ni två nya tjejer där, kom så ska jag visa..! Kändes som om hela gruppen vända sig om för att se vilka filurer vi var.. :P
Vi lyfte skivstänger, vikter, drog i rep, gjorde lite step-up m.m. musklerna fick sig en rejäl genomkörare..men really nice after.. :) så nu har vi bokat in oss på ytterligare två pass..pump it up! :P Längtar tills imorgon för då ska Emma och jag gå på gympa och sedan mumsa sushi, ska bli så trevligt! :)
Jusste! Och jag mötte Jenny vid station när jag skulle ta bussen hem, trevligt, hon var bra glittrig i håret, hade tydligen busat med Sofia i stan.. :P hehe..

Grabbarna kollar på fotboll och lilla jag gör ingenting, precis kollat klart på top model, de skulle posa som blommor...haha jag kände mig som värsta barnrumpan när jag satt där och var avis över deras "blommiga-utstyrsel"... :) Den sk. "smarta" tjejen som käftar mot alla i juryn åkte ut..ingen kommentar.. :P

image291
Om jag var en blomma skulle jag vilja vara en liljekonvalj, för de luktar ofattbart gott, är söta OCH giftiga..inga fiender här inte! ;)

Nu är jag bara så himla kissnödig, för jag har druckit alldeles för mkt te...så ni kanske vet vad jag måste göra? :P
OJ va jag skriver om "intressanta" saker känner jag..
Men snart blir det väl läggdags, imorgon har man bara ett ämne i skolan: Matte B, inget dröm ämne om man säger så men...jag ska åka in tidigare, för jag, Malin, Sandra Alex och Rose ska göra en etologisk studie, ni vet den jag snacka om, så det blir till att pallra sig upp vid 06.30 anyway...Tänkte vara lite duktig också å hoppa av vid t-centralen och ta mig en morgon promenad till gamla stan också..rensa tankarna lite.. :)

Men ni får sova så gott..! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0