Lill Lördag!

WHAT A DAY! ;D
Det var längesedan jag garvat så mycket som idag, hääärligt..! :D
På tunnelbanan såg jag en jätteläskig snuskgubbe som stod och tog kort på mig och en annan tjej, jag menar FY vad ska han göra med de bilderna? Är väl bara en tidsfråga innan bilder på mig ligger ute över hela internetvärlden: Bitch for sale..äsch jag är nog bara nojig, han tog bergis kort på stolarna..eller...ermm...nått?
Första timmen var det etologifördjupning, jag, Rose, Sandra och Malin jobbade på så gott vi kunde, Alex fick hänga med så gott han kunde på msn för den stackaren har gjort illa sin svanskota..men vi började undra ett tag hur illa skadad han verkligen var eftersom han STÄNDIGT fick kortslutning på msn:

Vi skrev typ: Men har du läst det vi skickat eller?? 
Alex: Va? Jag är vaken..

image319

HAHA vi höll på att ramla av stolarna av garv.. :) Och Malin och jag träffade på miss Piggy idag igen, vilken trevlig återträff minsann! Och redovisningen gick väl bra, men jag stod mest med huvudet i marken och skrapade med skorna kändes det som.. :P 
Sen har man snackat tatueringar med Lorena och blabblat en massa med Fredrik och Niklas i pararellklassen, han tyckte tydligen jag ständigt såg chockad ut.. ;P men ruuligt värre.. :D
Men KLART roligast var det på elevstödet, jag och Fredrik jobbade med våran..erhmm..ja vad ska man säga SENA media arbete..we got some problem.. ;) men iaf, allt blev suupaah perfect verkligen..! Satt även en timme extra och finslipade på det sista..men gaaash va vi garva, jag var värst, typ helt sinnessjuk, ALLT var kul! ;D Fredrik började skratta åt mitt udda beteende, men en sak som jag fortfarande inte kan släppa ur huvudet var när vi skulle söka efter en bild på en bok på google, eftersom den bilden skulle finnas på våran framsida, där det skulle stå: EXTRA! Du får en bok med på köpet! När vi sökte på ordet BOK var den första bilden som kom upp på ANNA BOOK, SHIT jag skrattade verkligen så jag fick magknip, tårarna rann + att jag tappade andan.. xD very funny honey...

Sen bjöd rikemans sonen från Värmdö (Fredrik) mig på en baugett med skinka och färskost röra i, mums, Gracias senor.. :) Han själv tryckte i sig två hamburgare på MCdonalds, gissa vad jag gjorde under tide han stod och skulle köpa sina smarriga skapelser? JO jag stod och garva.. ;P Men en kul dag.. :)

image318

Nu är jag ensam hemma, bror drog nyss till stan, den DIVAN! ;D ..men GISSA hur glad jag blev när jag fick se att pappa köpt naturgodis! :D Är det lill lördag så är det, han är bäst min pappa.. :) <3
Nu ska försöka göra lite skolarbete, sen hoppas jag på skivstång senare ikväll.. :)
Jusste jag åkte ju samma buss som Hille den skitungen, men jag såg inte han förens han gick av, mohaha synd där, men det kanske var tur att undvika den grabben.. ;P hehe..

Ha're!
Pussiluss♥

Kommentarer
Postat av: malin

jag har oxå käkat naturgodis (:!

2008-03-12 @ 20:24:25
URL: http://minnimalin.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Åhh har du! ;D Yeah naturgodis är rena rama kalaset! :D

2008-03-12 @ 21:01:10
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Sandra :)

Roliga dagar e bäst! :D haha :P
Och Alex var rolig där på morgonen ;) xD

2008-03-13 @ 10:26:59
URL: http://sandwish.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Haha aaa jag håller med Sandra, I loove funny days! :D Och Alex lilla kortslutning där, haha ingen kommntar.. xP

2008-03-13 @ 20:38:38
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0