Måndaaag

Hello..
Första dagen i skolan då..
Och hur gick det?
Njaa det gick väl ganska så bra, men visst var det jobbigt att gå upp, fiifaan, missade bussen jag hade tänkt att ta också, fick ta en senare, så jag HANN precis i tid.. :) Men det var lite kul, för Fredrik den busen satt på lektionen och skrev ett sms där han undrade vart jag var...haha fast det trögot märkte inte att jag var i klassrummet already.. :P

image287
Tycker ni som jag? segt att börja skolan igen?

Trevligt att träffa alla igen, de gör mig glad efter allt som hänt.. :) happy smiling faces everywhere! :D You see, det gör mig också glad! :D och Alex med sin ÖVERFLASHIGA nya mobil, herregud jag är GRÖN av avund..att han alltid ska ha det flashigaste.. Anna ska vi jämföra skärmar?? Äääsch skit på dig! :P men jag kom på att jag bara behöver säga: Alex, ska vi jämföra tunnhet!? mohaha..

Haft projektarbete, ingen var särskilt taggad inför den lektionen.. :S
Lunch, mummsig lasange, fast jag och Kamilla tyckte den smakade too much saffran, och "The african women" var inte det minsta glad över att se oss igen, mungipan rörde sig inte ens en millimeter..vad har vi gjort henne egentligen? :P
Djurhållning i park..ingen succe, men det gick med lite flodhäst film och artiklar..
Sist men inte minst var det mentorstid, berättade en grej för min mentor med stöd från Fredrik och Jenny, de är underbara de! :D visste att det skulle vara jobbigt, men jag bet ihop.. :(

Jag köpte mig ett äppel päppel innan jag och Jenny traskade till roslagsbanan, där på träffade man även Emma tha man med homies.. :) trevligt!
Själv har jag vart en hurtbulle idag och gått på Friskis, vill inte direkt påstå att jag var taggad innan men måste man så måste man...Det var jobbigt men kul, grymt skönt efteråt, nästan så man satt och sov på bussen på vägen hem, helt utmärglad verkligen.. :P Väl hemma blev det till att frossa lite i cashewnötter innan den mumsiga middagen.. :)

Nu blir det strax Andra avenyn och Kungamordet direkt efter, kvällen är räddad..
Haha jusste vi snackade vid maten om udda platser på bussen, råkade då nämna brors fotbolls-homie som ALLTID väljer de mest konstiga platserna, han är roolig..! xD Först handikapp platsen, sen "den-ensamma-felvända-stolen-platsen" för att sedan idag köra på "dragspelet".. :P skojiboj! nån som vill ha uppmärksamhet maybee?

Ha're bäst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0