Måndag

Ännu en skolvecka har startat..men deppa inte ihop helt vänner, på Fredag är det PÅSKLOV!
LÄNGTAR!

image332

Men till idag då, jag skäms för att berätta det...men jag  försov mig i 2 och en halv timme.. :O Skulle gått upp klockan 06.30 men vaknar 09.00, tycker att det är ANINGENS ljust ut, tittar på klockan, vilken chock man fick!! :O Först tänkte jag: "Nee det är väl söndag idag??" ni vet jag gjorde allt för att hindra mig att komma fram till sanningen, men efter jag insett att det INTE var söndag fick jag ren panik! Jag vaknade liksom när första lektionen började..Gick runt i huset och pratade högt för mig själv om hur fan jag hade lyckats?? svor lite då och då gjorde man också...
Och min bror då! :O snacka om att jag är lite småsur på den egoisten nu, för igår kväll snackade vi om vilka tider vi skulle gå upp..

Erik: Men jag kommer gå upp vid 06.30, du då?
Jag: Jaa men det kommer jag också göra!
Erik: Ok...
Jag: Men då kan vi ju väcka varandra om den ena fortsätter att sova..?
Erik: Ja det kan vi göra!

Inte fasen gjorde han det, istället hade han lämnat huset med sitt pick och pack, never trust my brothaa..
Hann inte ens äta lunch i skolan och gud va jag kände mig taskig mot stackars Alex och Rose som jag svek på projektarbetet.. :O Åkte roslagbanan in till plugget, köpte mig en macka med skagenröra som jag klumpigt tryckte i mig på det "upp -och ned guppande" tåget, kändes som om jag hade skagenröra över halva ansiktet, kletigt som fan nämligen, men oerhört good, gissar på att den klassade dagens skolmat som enligt rykten inte var så god, ok förutom Erika som tydligen avgudade den, men det är ju kul att nån gillar maten! :D

PROV! Thomas hade som vanligt satt ihop ett prov med alla udda frågor och på 7 sidor typ, man fick panik helt enkelt, dessutom blev det ju inte bättre av att Thomas rååkade höra min kommentar:

Jag: Asså fyy faaan, måste det alltid vara så himla mycket, USCH....!! skitprov..
Thomas: Vad sa du Anna?
Jag (som vid detta tillfälle var lite chockad att han hörde): .....Ehh...nej det var inget....
Thomas: Tycker du att det är mkt frågor? Ja men det är nog ganska lätta..

image333
Ni vet man blev röd som en tomat i ansiktet...usch va man blev bortgjord... ;)

Ville bara sjunka genom jorden och dessutom kunde jag inte låta bli att fnissa med Malin som satt bredvid och skrattade åt mitt lilla pinsamma misstag.. :P men provet gick väl....bra?? :P
Sen satt vi och snacka lääänge, jag Sandra och Alex väntade på Malin som skulle göra omprov för vi skulle fixa klart med våran etologistudie...gjorde inte så mkt, Sandra var lite trötter så hon småsussade lite :) Jag och Alex jämförde mobiler, måste motvilligt säga att hans mobil vann.. :S Fick se två småvideor från Sandras och Alex helg när de bakade oändliga verk till kolakakor och "månlandskapsmuffins" å hela faderullan! :D Ge mig receptet tack! Haha och sen visade de mig en grymt röölig film om religion som de spelade in i 9:an, hehe, gaash vilken fantasi de där knasarna har! ;D Sen kom vi på lite ideer om våran flashiga film som vi ska göra på djurskydd, den ska nog kunna bli minst lika braig! :D but right know it's top secret! ;)

Hem...höll på å deppa sönder när jag inte hann köpa mitt traditionella äpple på pressbyrån som jag brukar..var tvungen å ruuusa till tåget.. :) På väg från bussen till huset var jag irriterad på det HEMSKA vädret, snö och slask, dessutom höll jag på att ramla i lervällingen på åkern, ojojoj ni skulle bara veta vad jag svor *censur*... ;) när jag bara var några meter från huset hände det en underbar sak...jag hörde en fågel kvittra sitta allra vackraste fågelkvitter, gud va glad jag blev, att mitt i allt det mörka trista vädret höra en vårlyster fågel sjunga, det är grejer det! :D

Ha en bra kväll..♥
...Och jusste ni missade när jag "grät" i floder ikväll när jag skulle riva lök, herregud, vilken pina! ;) Mascaran bara rann och det svartnade för ögonen..


Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Haha xD vår film på djurskyddet kmr bli bäst! :D

2008-03-18 @ 11:03:01
URL: http://sandwish.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Haha SJÄLVKLART! :D Kan knappt vänta! :P

2008-03-18 @ 16:15:11
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0