"Men fredag e endå den dagen som känns bäst.."

Oj va skönt med Fredag..! :D men det känns som om denna helg INTE kommer bli någon "vila" helg direkt, fullt sjåå helgen igen, såhär ser planeringen ut:

Lördag:
- PLUGGA (tyvärr)
- Rida gånger 2 (en gång på lektion och en gång på Loverboooy)
- Gå på stationsgympa med Emma, for the very first time, spännande..!
- Maybee till Emma med Anna på kvällen för att fira av den traditionella Melodifestivalen! :D

Söndag:
- PLUGGA (åter igen jaa)
- Mocka skit i stallet, kanske en liten tripp ut på Love igen.. :)
- Träffa storebruuur..
- Intensiv pass på Friskis med Emmsing :)

Jaa vad ska man säga? Körigt värre, så ikväll bli're bara chill för min del..
Jag och pappa gjorde ikväll två homemade pizzor, snacka om mustiga grunkor det blev! Goda som få..
En av dem hade bacon, championjoner, pinjenötter, fetaost och ruccola som pålägg, medan den andra hade köttfärs, ost, avocado och creme fraiche som pålägg, himmelsk I know.. :) Inte för att vi kunde snurra degen på ett finger som RIKTIGA pizzabagare men, haha, de fick sig allt en unik form de där pizzorna ska jag säga, den ena såg ut som ett A4-papper medan den andra såg ut som formen på ön Island.. :D härligt!

image325

Idag har det vart en jobbig dag i skolan..
men morgonen däremot var inte heller särskilt lyckad, försov mig med 1 TIMME...usch sånt får INTE hända, men heter man Anna och är uppe för sent på kvällarna så jaa...ni fattar.. :S
Tunnelbanan var också lite ur balans, den ropade upp fel stationer hela tiden..när jag åkte från Danderyd sa den inprogrammerade rösten helt plötsligt: "Nästa Västertorp" haha om jag inte minns fel var Bergshamra nästa.. :P sen ropade den upp fel stationer HELA vägen fram till Liljeholmen..Kul för de synskadade liksom.. :S They had know idea.. :O men det fixaa sig nog..

Kom typ 10 minuter försent till djurskydd pga. min sena uppvakningsprosedur..klassen återfanns i biosalen där vi under två timmar kollade på en drama film om en liten småstörd kvinna som eldade på hus och hjälpte gorillor för att sedan själv bli mördad.. :S men den var hyffsat bra.. :)
Matte sedan..kan inte Ylva bara förklara för mig vad man ska ha dessa hemska andragradsekvationer till, jag är HELT lost.. :S finner ingen logik i det at all..Var istället en sväng in till rektorn för att få en underskrift på mitt kära lilla stipendium som jag ska söka inom kort.. :) Håll tummarna för mig people! :D
Lunch, vi hittade värsta sunkiga "blodkärls-bönan" i Roses chilicorncarne.. :S min matlust försvann totally, men jag tryckte endå ned lite broccoli gratäng och den underbart gooooda "betongbrödet" som jag nämnt tidigare.. :)
På vägen till skolan snackade jag och Erika om att göra uppror mot Veronicas djurskydds lektioner och köpa pälsjackor, en stelnad orm till käpp, gorilla händer till vantar och ge henne en avskedningspresent i form av en gorilla hand omvandlad till en askkop.. xD observera att vi bara skämta.. :P så hemska är vi inte in the reality.. ;)

266744-326
Alla gillar vi gorillor! ;D Mkt snack om sånna idag ha're vart.. ;)

Samhälle med Emma, Fredrik och jag fick VG+ på vårat mediarbete, FATTA STOLTA! :D trodde vi aldrig, så lite mallig var vi trots allt.. :) Hade sex och samlevnad, jaa men intressant...och tydligen känner Anneli en person som jobbar på "Sexmissbrukare AB", haha, inte något ställe man vill hamna i framtiden.. ;P Men det var kul med alla lite vulgära frågor.. :) Till och med Emma skrattade, då'ere fan braa.. :O
Sista ämnen var Jean-ämnen, svenska var först ut, jobbade med någon medeltida-text, jag och Fredrik tittade snabbt igenom den och analyserade, men självklart missuppfattas allt man säger, så vi garva lite åt det.. :P sen körde vi fem i rad och JAG vann.. :) NK, såg någon seg uppdrag granskningsfilm..inte mkt att tillägga på den punkten.. :P

Nu ska jag kolla på Let's dance, kanske lära sig några dansmoves who knowes? ;)

Pussåkramåsåvidare..♥

Kommentarer
Postat av: Erika !

Ja, vårat lilla uppror emot Veronica skulle ju få hela skolan att jaga oss med eldgafflar och sopkvastar över hela liljeholmen , i think ;)

Föresten så.. Säger du något om min lilla missehandel (aka djurplågerin som du sa), så blir jag tyvärr tvungen att skicka upp dig i ett träd som Pippi gör i filmen.. Detta får icke komma ut!
Och du ville veta vad jag muta Ylva med, jo jag kan säga såhär. Jag mutade henne med ett nytt bättre lättare recept ;)

2008-03-14 @ 21:35:36
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0