Min data = segast i världen..

...JA det stämmer, usch va jag har vart sur på den nu på morgonen när jag skulle skriva ut ett skolarbete.. :O
Hoppas inte att det hördes över till grannanrna..  :P

Idag börjar man 13.10, niiice..ska ta bussen som går om exakt en timme.. :)
Kom på att jag kanske måste skynda mig...skulle inte alls förvåna mig om jag lyckades missa den bussen, men nej under kan ske! ;D Enda ämnet man har idag är matte B, en SEG lektion dock..men..det känns som om jag måste jobba upp mig lite i matte..USCH jag undrar varför man ska lära sig viss saker i matte?? Känns så himla onödigt..jag menar...NÄR kommer jag ha användning för det? never..liksom helt ologiska tal som man bara stirrar på och får fram ett: "VAA!?" Så'ere alltid..men jag ska försöka så gott jag kan idag..allt man kan göra yaa know.. :)

Nej ni..nu måste jag kila...fick nyss en chock av en grej så.. :O time to ruush..too take a dussch.. :D

Ha en bra dag folk å fää!
Puss..♥


Kommentarer
Postat av: Erika !

Ja, tänk att du har så snälla pysar (fantasivänner.. ;)
Haha, äsch du fick iaf närvaro på din redovisning ;)
Och det var braa att du kom te skolan idag och fick lilla Ylva att känns sig behövd, och att du fick lite matte i huvudet..
Haha, man skulle kunna tro att Ylva mutat mig och säga de där :D

2008-03-13 @ 18:27:01
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0