Min lilla flicka..

266744-381

Måste bara tillägna detta inlägg till min lilla kattflicka Moa, hon är helt underbar, en alldeles egen mysig liten vän som har en alldeles unik personlighet, ett rikigt charmtroll helt enkelt.. :)
Tänk att hon skull bli så himla social efter att under hela sin tid som liten kattunge levt i det vilda, jag kommer verkligen ihåg när hon kom till oss, hon skakade som ett litet asplöv, ögonen var stora och öronen var ständigt på spänn..Hon var aldrig ute och gick, utan låg mest i en garderob och tryckte..ett tag höll mamma nästan på att ge upp: Nej det här funkar inte, vi lämnar bort henne..men jag ville verkligen att det skulle funka och bad om att få lite tid med henne.. :) Och visst det funkade! 

Jag är så himla stolt över gullet, att gå från en rädd vildkatt till en helt underbar liten kattflicka som gosar som bara den med oss, hon är en riktig knäkatt som svara på varenda tilltal hon får, med sina unika små "pipningar" eller mjauningar..
Katter människans bästa vän! :D 


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: haha maybe :)
söt katt förresten, vill skaffa en själv snart. en liten liten svart kattunge skulle inte sitta fel ;)

2008-03-24 @ 19:21:57
URL: http://lexies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0