Min lilla Promenad

Sitter nu här hemma, rödblommig och med kliande fötter efter en 40 minuters lång promenad i skogen, riktigt härligt! :D Fast till en början, när jag startade min promeand undrade vad jag hade gett mig in på, då det blåste isvindar från Antarktis typ.. :P men jag vande mig och min feta jacka (Ja tro det eller ej men jag HAR vinterjacka!) värmde.. :) Och min mp3 skötte sig utmärkt och även om jag valde att den skulle spela "slumpmässiga" låtar blev ALLA bra, vilket är ett mirakel, såhär blev spellistan:

The Beatles - Something
Lifehouse - Blind
Chris Brown - With you
Stevie Wonder - I just call to say I love you
Leona Lewis - I'm you
Metallica - Nothing else matters
The tough alliance - Koka Kola Veins

Sen var det några fler men.. Här kommer några bilder från promenaden!

266744-358
I början av promenaden, en av två mördarbackar.. :)

266744-359
Vad fann man!? en söt pytteliten gran som stod i ett dike, haha knäpp som man är var man tvungen å ta en liten bild på den, den var ju så söt! :P

266744-360
BÄSTA promenadskorna ever, mina kära converse! :D

266744-361
Lite sol kunde tränga sig igenom träden trots allt.. :)

266744-363
Mördarbacke numero dos, jag vet att det kanske inte ser ut som en backe, but hell it is! :P

266744-362 
Lite fint..

266744-364
Sen var jag bara tvungen att ta en bild på ganstaah-Emmas old school, haha..första gången jag träffade henne, i en brännbollsmatch mellan klasserna, herregud: "Emma är JÄTTEBRA på brännboll!" haha..

266744-365
Nästan hemma, längst bort kan ni skymta "mördarvägen".. :P den som det typ är mission impossible att komma över..

266744-366
My Hood! Kantarellis!!

266744-367
Hem ljuva hem! :D

När jag väl kom hem märkte jag, till mina stora besvikelse att bror inte var hemma ännu.. :(
But know he is och gissa vad han hade med sig i en kasse? Guitar hero! :D Yiiihuuu, nu ska det bli gitarrspel av! :D Snacka om att han såg ut som en liten glad 5-åring när han ivrigt packade upp det.. :P gölligt..

266744-368

Nu ropar han på mig: Anna kom och kolla!
Bäst att jag gör det!
 
Puss på er Pysar! ♥

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack tack :D och detsamma ;)

2008-03-22 @ 14:06:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

killar o guitar hero e en kombo för sig ;)

2008-03-22 @ 18:28:42
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0