My milkshake brings all the boys too the yard..

Åhh nån som vill komma hem till mig imorrn, göra lite banan milkshake och kolla på disneyfilmer? ;) Men bara om det är dålig "vara-inne-och busa-väder".. :D

266744-405

Jag fick lite "vill göra" tankar i huvudet och att vara barnslig är jag SÅ gärna.. :)
Sitta och fluffa upp sig i soffan till Alladin och dricka banan milkshake från ett LÅNG skruvigt sugrör.. Åhh det MÅSTE jag bara göra! :D Lite härliga flashbacks minnen from my childhood.. :)

Detta blir nog sista inlägget för kvällen, SOV GOTT PÅ ER! ♥

Kommentarer
Postat av: Rose

Hade lugnt kommit om ja inte skulle bort till en annan kompis då. varför har du ingen BDB btw??

2008-03-28 @ 23:26:54
URL: http://lillagris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0