Nån bra film?!

Godkväll..
Grabbarna är nere och kollar på fotboll någon match med schteekiga Zlatan tydligen, Cameron vill INTE alls gå och lägga sig, han sitter lite småtjurigt och ritar i Eriks säng.. :P hehe..trotsåldern maybe?
Vi har ätit en massa tacos och mysigt, Ante har berättat en massa läskiga spökhistorier om skuggor och grejer, nu kommer inte lilla jag kunna somna ikväll inte, shiet vilken fegis man är! :P
Hade tänkt att kolla på King Arthur, men varje gång jag säger att jag SKA kolla på en film så blir det aldrig av, PUNKT SLUT.. :P Nu är det fika time here, got to go! :D
Och jag är i stort behov av att få tips på någon bra film? Känns som min fantasi på film är rätt så död right know.. :S

image370
Huuhh här är en som inte kommer kunna somna efter alla läskigheter.. ;O Hehe nån mer än jag som tror på det övernaturliga? :P

Puss och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0