Natti på er, sov sött ..

Nu är jag bara SÅ himla trött, låg och sov (almost) i min säng till något urtrist TVprogram när min bror kom och stängde av TV:en, självklart ska man vakna i sin obekväma ställning med huvudet på gosedjurskatten OCH fjärrkontrollen krampaktigt hållades i handen.

Bror:
Sover du Anna?
Jag: ...ehmm...vaa? nee...NEJ...!!
Bror: Okej såg ut som det...

Okej okej han hade rätt, I did..
Men imorgon är det en ny dag med nya tag...Muuu...

image389
VILKEN söt en..

GODNATT SÖTNOSAR! ♥

Kommentarer
Postat av: natta

OMG! vilken jätte söt ! är det en kanin eller ? haha brukar du också alltid ljuga när du håller på att somna ?
:D

2008-03-27 @ 07:25:45
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se
Postat av: Erika !

Oh, lätt att jag är på Maldriverna ;)
Ja, fast då funderar jag på lugg också, blond med lugg ^^

Haha, Anna då ljuga för din brother :O aja baja ;)

2008-03-27 @ 09:50:25
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0