Neheedu

Nu vill jag gå ned och se den här filmen:

image417

Cabaret, den är grym!
Om ni inte har sätt den, gör det för guds skull.. :) Jag har pappa att tacka för att jag såg den, han tvingade mig nämligen att se den förut, jamenvisst sånt funkar också! Because I liked it! ;)
Och idag vid middagen blev jag arg på min bror för första gången på jag vet inte hur längesen. Var nämligen så att vi skulle äta "Calles Tacos" till middag, det är sånna här hårda majsbröd med en massa gott i som man haft i ugnen, do you get it? Iaf, så försökte jag med all min kraft att få bort en från plåten eftersom den hade fastnat lite lätt, lirkade och skrapade, gick inte så bra eftersom botten gick sönder... :S Men när jag finally fått upp den på stekspaden "kastade" jag den i ren desperation (eftersom botten va sönder å allt innehåll vällde ut) på min tallrik, men helt plötsligt sträckte bror fram sin tallrik och fångade MIN TACO! :O Tack schysst syrran, även om han drev med mig (vilket jag inte fattade då) så blev jag så himla upprörd eftersom jag KÄMPAT så mkt med den där tacon: Meeh din BITCH! fick jag ur mig..haha så där ser ni även jag kan lacka ur sometimes..
Men nu är sötbror förlåten.. :D

Äsch då, nu har jag sutti här för länge igen, nu bli're movietime och fika med mega-bullarna.. :)
Och glöm INTE att det blir sommartid inatt, yiihuuuuu ljusare!! Pga av detta har jag halva dagen gått runt och sjungit på denna låt: Sommartider HEJ HEJ, sommartider!

Gokväll

Kommentarer
Postat av: jennifer

jodu, riktiga sötnosar, mina missar! :)
detsamma! =)

2008-03-29 @ 22:54:46
URL: http://jenniferlundh.blogg.se
Postat av: Hanna

Tack så mycket^^ Jag tycker dina bilder var riktigt fina :D

2008-03-29 @ 23:04:47
URL: http://hhannaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0