Non stop

Min kropp är helt död..
Snacka om "bränna-fett-dag" det vart idag.. :P Först gick jag till stallet, det var hemskt eftersom det blåste nått så förjäkligt, inte ens min jacka kunde handle it, all kyla blåste igenom, sen blir det inte bättre av att luggen blåser in i ögonen så man halvblind spatserar på gatorna.. :P men jag är glad att jag gick, skönt med lite frisk luft.. :)
Tog hand om lilla pållen Love i stallet, mys, älskar stalldoften, fast jag kunde inte hålla mig för skratt när en tuff kille i 16-års åldern kom in i stallet med sin tjej: Asså FYFAN va det luktar här, nää jag klara inte det här, jag MÅSTE gå ut härifrån!! Då är man känslig! :P så hemsk kan det väl inte vara, fast jag är iofs van så min näsa känner väl inte "den värsta" stanken.. :) tihii...

Iaf efter stallet fortsatte jag min promenad in till centrum och in till Friskis..smart som jag är gick jag med mp3, vilket ledde till att min hörsel försämras en aning (klart liksom), därigenom hålla jag på att bli ihjälskrämd av en tjej som om ridandes på sin häst, hon bara glodde på mig efter mitt lilla "upphopp", sen höll jag på att få ner en cyklist i ett dike när jag helt omedventande gick ivägen för hans cykel-trapatser.. :P Sorry dude..
Och mitt i allt detta träffade jag Denise på sin häst Pegasus, det var verkligen JÄTTELÄNGESEN, kul å snacka lite.. :) haha jag minns hur kul vi brukade ha i stallet med våra april-skämt, smörjnings-dagar, prova på allt foder, kasta morötter upp i taket och rida ut två på samma pålle, buus..det var grymt skoj! :D

Friskis sedan med Emma, vi gympade för den Peo, en gammal klassiker.. :) så visst fick man lite flashbacks.. :P Vi var duktiga as usual, men jag kände mig inte så värst taggad efter att man gått halva dagen.. :P
Imorgon ska vi hitta på något, få se vad det blir för bus.. ;)

Nu ska jag fixa lite käk (pastagratäng med spenat, kalkon och kelda tomatsås) wish me good luck! :D Sen en sväng över till Jannesson för att snacka litegranna.. :) Och ikväll är det Wallander! Yihuuu, funkar alltid! :D

Pussiluss ♥

Kommentarer
Postat av: Sranje

sv: Haha okej.. Ska nog åka ner till mina hemländer :)

2008-03-23 @ 18:31:56
URL: http://sraanje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0