Ofattbart..

Orkar egentligen inte skriva men...
Ganska så "lätt" dag i skolan, jag kom lite senare men men..måste påpeka at jag kände mig väldigt scchteekig i min nya skinnjacka this morning.. :) ehe..
På projektarbetet gjorde man inge speciellt, snackade med min gulliga grupp, Alex och Rose..vi spanade på "dinosar" på nätet, lekte med Alex superflashiga mobil och pratade om det man alltid gör på måndagar: "Vad vi hade gjort i helgen" Alex hade köpt en råtta, GRYMT avis, den var så söt..Sibel var namnet, tydligen hans idol or what?! :S :P

Lunchen var en succe, vegetarisk grönsaksbiff med potatismos och pestokeso.. :) Dock så höll de andra på att spy av mitt matval, don't know why? ;O De två sista ämnen var Djurhållning i park, gjorde lite giraff frågor och Tomat Thomas snackade en del om APU med oss, jag och Sofia ska tydligen bo ute i buschen på våran praktik i Skåne...! :O Hmm vet inte om jag gillar det särskilt mkt, men vi ska prata med den APU:ansvariga inom kort så får vi hoppas tills dess.. :) Under rasten visade jag Rose, Sandra och Alex mina coola "Friskis-moves" och de höll av någon anledning på att garva ihjäl sig, sen blev man mobbad resten av tiden..vaddåra? bara för vissa av de rörelserna är en anings "sexistiska".. ;P
Och idag fick jag en chock när Fredrik bjöd mig på en Extra Pastill, jag riktigt spärrade upp ögonen och ba: VA!? Haha ha bara skrattade åt mitt udda beteende.. :)

Sista timmen var det mentorstid, vi gjorde en samarbetsövning, jag å Rose vilket teamwork! :D Man skulle blunda och tillsammans rita ett hus, hund + bil på ett papper, picasso here we come säger jag bara! :) blev riktigt nice..om man ska se det från den ljusa sidan..

Hem sedan till "Berga-hood", innan jag och Jenny hoppade på roslagsbanan stannade vi till vid pressbyrån och köpte den traditionella frukten och var lite extra snälla å lyssnade på den stackars kraken till dragspels spelare som satt och försökte tjäna sig en slant...får ALLTID lika dåligt samvete.. :(
När vi var framme gick jag direkt från tåget till Friskis för ännu ett gympapass, men denna gången medel, thank god for that! :D Mötte också Loppis och Elin som var å pumpade på samma pass, yehess sällskap! ;D Var astaggad innan men den "taggningen" försvann när jag mitt under passet fick ont i huvudet, men jag kämpade mig igenom hela passet med lite känningar av ena vaden, but who cares for the moment.. ;) gick bra trots allt..

image314
Yeeeah..

Buss hem, satt i min egna lilla värld, var SÅ nära att glömma å hoppa av, SAMT att en överdrivet jobbig fjortis satt med benen för vägen så jag rikigt fick harkla mig för att hon skulle fatta att en person skulle passera.. :S tragiskt.. ;) och appropå fjortsiar så var det en reblisk tjej på tåget idag som skrek jättehögt i telefon om att hon inte ville åka på någon bussresa, hon måste haft psykiska störningar den stackaren som hon skrek alltså, mitt bland folk: "JAG VILL INTE ÅKA MED DE DÄR JÄÄÄVLA FJORTISARNA TILL UNGAR!!!.....VILL INTEEE!!!" herregud nästan så man behövde öronproppar.. :O

Men hörrni, nu måste jag avsluta här, nyss kollat på sista avsnittet av kungamordet, BRA! ;D Tjejerna gav det där svinet till misshandlare! :) Men jag ville ju veta vad som hände med lilla Rasmus..aja.. :S

Och jag hoppas på att jag kan sova bättre inatt, var inte kul igår.. :( mitt hjärta gjorde ont, var riktigt obehagligt..  
Och en annan sak: Säg: "Jag älskar dig" till dem du håller kär, innan det är försent ..jag har lärt mig att livet har oväntade vädningar.. :( tyvärr...
Och en annan ofattbar händelse har inträffat..tråkigt nog..

image313
Glöm inte..

Men nu måste jag säga GODNATT till er alla därute, hoppas ni sover gott! 

(Och jag måste bara tillägga att jag för första gången i mitt liv fick damp på spisen av alla manicker idag, när jag skulle koka upp vatten till mina mästerliga tortellinis..USCH..tog hundra år innan vattnt överhuvudtaget började koka, sen när det kokade och jag la i tortellinin så SLUTADE det koka..jag rikigt röt till: JÄKLA spis! bror ska alltis retas och svarar med töntig röst: Du behöver ju inte bli sur?)  

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas ditt

2008-03-10 @ 23:07:01
URL: http://minnimalin.blogg.se
Postat av: Anabanana ;D

"Hoppas ditt" vaddå? ;P hihi..

2008-03-10 @ 23:14:44
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0