Only trams

Hejhopp!
Klockan är nu 9.25 och jag sitter här i morgonrocken och tar det lungt, min buss går inte förens 11.05 sådet är lugna puckar för min del.. :D Älskar Torsdagar! Längtar redan nu till pannkake-lunchen, ska bli delicious! Skolans panncookies är, tro det eller ej riktigt goda, kan ju iofs bero på att vi äter våran skolmat på en restaurang, för att skryta lite.. :P

image346
Jag har en känsla av att jag använt mig av denna bild förut.. :P

SOLEN skiner idag också, vilken lycka! :D trodde det skulle vara runt 10 plusgrader ute när jag vaknade men till min stora besvikelse visade termometern på nollgradigt...damn...dåblir det väl till att ta på sig mössa och halsduk endå'ra... :S för man säger väl att man ska svettas in våren va? usch för sådana gamla klyschiga ordspråk.. :P hehe..undrar vem som kom på det? inte kan det vart Einstein iallafall.. :P

Nej nej nu ska jag inte sitta här och fördriva min "dyrbara" tid, nu ska jag sätta på MTV, dansa lite, sen bli're till att göra sig iordning för dagen.. :) men jag är så himla seg, så vem vet? kanske missar jag bussen..?! :O Nää inte sånna hemska tankar nu, tänk positivt.. :P

Have a nice day!♥

RIGHT, IDAG ÄR DET LOV! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0