Promenader i snöyra och kladdkake bakning.. :)

Hola amigos! :D
Vilken trevlig dag man haft idag! ;D Emmsing och jag tog oss en promenad ned till centrum för att äta lite lunch..och trots att snön yrde, det var iskallt, man blev blöt om fötterna, man fick snöflingor in i ögonen så mascaran bara rann så fortsatte vi mot vårat slutmål: Åkersberga centrum! :) Allt funkar när man har varandra som trevligt sällskap, eller hur? ;) Pratade på om allt möjligt, livets positiva och negativs sidor och hur löjlig man var i lågstadiet när man frågade "Chans" på varandra: Får jag chans på dig? (tittar ner och skrapar lite med foten i marken) Haha men det är ju lite sött när man tänker efter.. :P
Sen kom vi fram till hur lika vi är! Tuggummimissbrukare, sushi-lovers, träningsnarkomaner, alltid-dåligt-samvete-känslor, osv, helt sjukt..:P Emma är vi släkt? Hehe..

266744-378
Emma, min lilla vän! :) (och sluta tjaffsa Emma, du blev jättebra på bilden, PUNKT SLUT! haha)

266744-379
Min Tonfisk sallad på Anjas Cafe, very tasty..!

Väl i centrum valde vi, efter många om och män att äta på Anjas Cafe, men det var lite kul för innan hade vi både bestämt att vi iNTE skulle äta sushi, Emma: Jag är inte så sugen på sushi idag...jag höll med, men precis när vi satt oss ned med våran beställda mat utbrister Emma: GUD va sugen jag blev på sushi nu! Jag kunde inte göra annat än att hålla med.. :P haha knasar..men vi nöjde oss med pajen och tonfisksallade.. :) Mumsigt det med! Vis att kvar sist av alla, det ville bara ha oss därifrån antar jag.. :P  
In på Tempo efteråt, köpte lite tuggummi och startade vårat missbruk.. ;)
Vi var inte direkt taggade att promenera hem till mig sen, men vi bet ihop och trotsade det hemska vädret..Nu skulle bara se hur vi såg ut när vi kom innanför dörren, blöta, rödblommiga, och ja nu ska vi inte gå in mera på det va? :P

266744-380
Inte illa att "fetta" i sig lite kladdkaka.. :)

Beslutade oss för att göra lite kladdkaka som belöning av våra promenixer.. :) Den blev oerhört god, pappa kunde självklart inte hålla sig bort han heller, utan han fick smaka såklart.. :) vi är snälla töser..min katter ville också gärna ha, men de fick nöja sig med att sitta nedanför och dreggla samt knapra i sig några torra "hårdisar".. :P
Tack Emma för en underbar dag! :D <3
Sen var jag ned till Friskis och körde ett medelpass, ni vet, burn da kladdkaka of..men detv ar seriöst ett av de värsta passen jag vart med om.. :O Var så himla varmt inne i lokalen så det kändes som om man gympade i sahara öknen eller nått.. :S Hela golvet blev helt blött så folk halkade och spegeln immade igen och blev helt vit.. :P Stackars gamlingarna, jag var ju beredd att göra hjärt och lungräddning på de stackarna, SOM de kämpade..! Helt utpumpad efter det passet.. ;) Snälla papi hämtade mig.. 

Nu är min rygg på väg att strejka här, I better stop bloggin.:)

PussOchKram ♥ 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du Anna på ngt sätt är vi nog släkt..kan man vara så lika som du och jag är annars?:D..haha Tack själv för en underbar dag, gumman ! Pusshej ÄLSKAR dig

2008-03-24 @ 18:12:26
Postat av: Anabanana :D

Haha I wonder that to! :) Aww ha det BÄST nu! Pusshej älskar dej!

2008-03-24 @ 18:32:25
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Sranje

sv: Haha. Ja, stackars mig :/. Måste upp tidigt imorgon! ha det bra :)

2008-03-24 @ 18:49:16
URL: http://sraanje.blogg.se
Postat av: Lexie

svar:thanx very much och detsamma. lite läskigt att vi typ hade samma bild och youtube-klipp nästan samma datum bara.. du vet kycklingen i påskägget och maia

2008-03-24 @ 19:01:52
URL: http://lexies.blogg.se
Postat av: Anonym

ser gott ut =)

dags att byta ut ventilationen på det friskis stället då kanske hehe

2008-03-24 @ 20:21:59
Postat av: Anabanana :D

Oja det var delisious! :D Haha mm verkar som det ja! ;)

2008-03-24 @ 20:32:49
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0