Rock away

Är väl bäst att jag går och lägger mig snart så jag inte försover mig så grovt som idag..
Imorgon blir det Afro African dans med "klassen", haha inga kommer tydligen vara där, alla tar sig en free day...men jag ska banne mig kämpa och lära mig "shake lite ass", man vill ju inte vara sämre än gangstaah Emma, dessutom måste jag lära mig några moves inför Rhodos-08 you see.. :)
Sen ska jag hinna med en sväng till Täby va're tänkt också...

Jobbigt nog och av en konstig anledning har jag haft Sjögrens låt "I Love Europe" på huvudet typ hela kvällen och det blev ju inte bättre av att man skulle slå på nöjesnytt där två engelska bögar satt och sjöng JUST den låten.. ;) vilket sammanträffande! :D

Och självklart har man varit lite engelsk av sig ikväll med te, äpple å hela köret! :D
Älskar det där supergröna äpplena, godast av dem alla! ;D Fast de är inte lika poppis hos alla har jag märkt: Måste vi köpa dem? De ser helt konstgjorda ut, ser ut som om de har blivit polerade och vaxade hundra gånger om.. Gissa vem? Hehe papii! ;D

266744-334
En typisk bild av mig kanske, men jag kunde inte låta bli att fota mitt kvällsfika.. :)

266744-335
Och min lilla bror, att han aldrig lyckas lägga smutsiga osthylar och smörknivar I diskmaskinen, alltid att de ska ligga framme, fyy skäms.. :P

Nej nu bli're sooova!

Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0