Skola imorgon, men här har man humöret uppe..eller?

Tjohopp!
Så var det den fruktade dagen här, söndag kväll och imorgon börjar allt slit igen..
Tur att man har wonderbara pysar som lyfter upp den trista skolvardagen.. :)

Min faster har vart här idag och vi alla blev för stunden onyttiga och åt gifflar, mary cookies + att hon hade köpt med sig Coco choklad.. :) hehe men är det sista dagen på lovet så MÅSTE man tröst äta lite, inte sant? Går ju inte att neka till att det var gott..! :D Trevligt å träffa lilla faster, gjorde oss nog gott! :D Fick filmen Gustaf också, den är ju som klippt och skuren för min katt Melvin, snacka om hans tvillingssjäl..

image282
Oja, det ÄR gott!

Som tur förbrände jag bort ALLT onyttigt crap som jag tryckt i mig genom att gå på ett medelgympa pass med Emma..Jag vet inte hur Emma kände, men jag kände mig helt ur funktion under passet..venne..men armar och ben var typ som spaghetti och dessutom var det så himla fullt på passet att man hela tiden höll på att ge någon annan en örfil i alla yviga rörelser.. :P men vi kämpade oss igenom en timme, trots förutsättningarna.. :) KUL i jul att träffa Emma iaf! :D vi med våra orakade ben, jaja.. ;) shit happens..

Sitter nu här igen, skitväder outside, jag som hoppades SÅ MYCKET på våren men det önsketänkandet fick man snabbt lägga åt sidan.. :( Hmm vet inte om jag gilla're..
Längtar tills om 50 minuter, för då är det "En annan del av Köping", gillar det skarpt, speciellt Tobbe of course, min gud fiifan! :D 

image283
Härliga människor..

Ha en bra kväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0