The påskhare is coming..

Vad är detta för påskväder om jag får fråga?
Jag minns när mna var liten och klädde ut sig till påskkärring för att tjata på godis av grannarna och springa runt med en stor korg i högsta hugg, men då var det banne mig inte ett sådant snöoväder!? Jag minn att det var varmt, sådär lagom varmt som det alltid är på våren, solen sken, fåglarna sjöng, gräset var torrt och hade en lite brungrön färg och i nästan varaenda gräs snår fanns det tussilago som bara lyste med sin gula färg..men nu har vi ju ett snöväder som nästan vart värre än både december, januari OCH februari tillsammans! :S Hmm...
Inte ensa katterna vill gå ut, okej undantag för Melvin som klättrar i träden och hänger på grenarna som om han vore värsta apan, men Maja ligger här bredvid och snarkar, hon är pinsam ibland.. :P Och Moa ägnar dagarna åt att kloa sönder våra lår.. ;) och hon ä en riktig liten snackefia, så fort man visslar eller när hon hör något "pipande" ljud som ex. när mikron är klar så mjauuar hon i takt med "pipet", söt liten tjej det där! :D 

266744-350  image351
För det är ingen vanlig dag, för det är Emmsings födelsedag! <3

Och idag fyller sötungen Emma år! Grattis Grattis lilla vännen! Hoppas vi kan ses idag för jag har ju en liten present till henne.. :) men vi ska höras! :D
Nu blev jag hungrig också god damn it, jag som inte ska äta förens om 2 timmar, ni vet 3 timmars mellanrum är det som gäller! ;) ehe...vilken tönt jag är...

Men nu ska jag gå och platta till mina toppar av mitt envisa hår som aldrig vill se bra ut...
Daddy står också här bedvid och kopierar en massa papper, känns lite fånigt om jag ska sitta här å skriva då.. ;) hehe bus..

Pussiluss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0